Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Dans i Oslo (i sommer?)

Anbefalte innlegg

Gjest Camillo
Skrevet

Jeg har så lyst til å begynne å danse igjen... Men har aldri vært spesielt godt trent i det, og har bare holdt på et par år for lenge siden. Finnes det et sted hvor jeg kan trene nybegynnerklasser i hiphop, street, funk eller noe lignende?

Gjerne hvor de har undervisning i sommer også (jeg vil jo begynne NÅ :ler: )?

Gjest blixen
Skrevet

Hva med Sats da? De kjører jo på med mye dans for tida; funk, salsa osv. I tillegg har de step dance, men det er kanskje ikke aktuelt...

:)

Gjest Camillo
Skrevet

Nah, jeg vil helst danse ordentlig dans, og ikke kjære slike halvveisgreier på SATS. Det samme gjelder "boksing", "kickboksing" og sånt på SATS, det synes jeg ikke helt om.

Men takk for forslaget likevel, det er jo ikke din skyld at jeg er sær. ;)

:)

Skrevet

Nja, man skal ikke undervurdere "treningssenter-hiphop" så lenge man har en god instruktør! Da kan det være både svett og heftig, selv om man ikke står og øver på piruetter og grand battementer...

Er det noen som har danset en del som har vært på timene til SATS? Er det noe særlig nivå på dem?

Gjest Tweek
Skrevet

Da jeg trente på spicheren forrige omgang (dvs slutten av 2005) så var det ei der som var knallgod, og hun hadde kjempetøffe koreografier og man ble sliten men på en gøy måtye fordi det var gøy å danse. Nå er ikke hun der lengere og har prøvd noe etter dewt men det er ikke det samme. Nå skal det sies det er en time med hip-hop jeg ikke har prøvd siden jeg alltid er på jobb da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...