Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hvor høyt sykefravær har dere i løpet av et år? Jeg var heldig og holdt meg frisk i fjor, og var bare hjemme en dag, sov og spydde hele dagen. Mannen var enda heldigere, og hadde ikke sykefravær en eneste gang. Det tror jeg aldri har skjedd før.
Gjest Piper Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har ikke vært borte en eneste dag, og har vært kjempe heldig.
Vraket Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jeg jobber bare noen dager i uken og studerer ved siden av, men har et sykefravær som nærmer seg 40 %!!!! Studiene har jo gått glatt i dass, det sier seg jo selv. Det har jo sine årsaker da, men dette er nok det høyeste som dukker opp i denne tråden gjetter jeg på. *sukk*
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Har vært 100% sykemeldt i over et halvt år nå. Blir nok bedre igjen, men ting tar sin tid.
Gjest Elastica Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var en dag borte fra jobb på grunn av egen sykdom i fjor. Ingen hittil i år. Litt mer på grunn av syke unger...
Helen Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har vært veldig mye sykmeldt. Jeg jobbet bare 6 mnd i fjor så da hadde jeg 50% fravær, jeg er fortsatt sykmeldt og det kommer jeg til å være til i oktober da jeg forhåpentligvis går over på yrkesrettet attføring så jeg får omskolert meg. De siste årene har jeg nesten vært mer sykmeldt enn på jobb så nå må jeg bare bytte jobb, siden jeg ikke har noe særlig utdannelse må jeg prøve å få det via omskolering gjennom NAV.
Titta Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har hatt en egenmeldingsdag i år. I fjor hadde jeg ogå bare en dag. Er heldig og er sjelden syk og har aldri vært sykemeldt.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Arbeidsledig selv pga sykdom, og hadde ca 50 % fravær på skolen. Samboeren er i stikk motsatt ende på skalaen, og har gått på jobb i situasjoner hvor det har grenset til galskap....
Tari Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Hittil i år har jeg vel vært sykmeldt omtrent 60% av tiden... Håper å kunne begynne 100% snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå