Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Skrevet

Noen som har erfaringer? Jeg kjøpte slike teipbiter på marcs&spencer i london og har sett at flere har det her i Norge.

HM i bogstadveien var utsolgt, og hun snakket om at det bare var den butikken som hadde inkl nettbutikken. Jeg finner ingen på nettbutikken, er det noen som har handlet sånne der?

Jeg endte opp med å handle på Lindex, men har ikke prøvd de enda. Jeg betalte 39 kr for 10 buede. På La Senza hadde deen pakke til 110 kr, men jeg husker ikke hvor mange det var i den pakken.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest NastyNice
Skrevet

Har bare prøvd de smale stripene fra Oasis, de er jeg kjempe fornøyd med. Sitter hele kvelden, både stoff mot stoff og hud mot stoff. Er ikke fan av dyyype utringninger, så da fungerer det perfekt! Tror jeg betalte ca. 80 kroner for en pakke med mange teiper.

Skrevet

Jeg hadde de fra Lindex, og endte opp med et store sår på hver pupp... Har tydeligvis noen form for allergi mot sånne. Men de virket da, klærne hold seg stilig på plass.. Men jeg kastet mine teipbiter etter det.

Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg pleier å teipe fast tøyet til Bhen, sånn at jeg ikke får teipen direkte på huden. Kanskje ett tips man kan ha nytte av...

Skrevet

er det de gule fra lindex dere har prøvd??

Gjest Vampyra
Skrevet
er det de gule fra lindex dere har prøvd??

Det er de jeg har kjøpt, men ikke prøvd enda

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Jeg har disse.

Innlegg slettet. KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Gjest Frøken Titt
Skrevet
Jeg har disse.

Samme her. De er ganske gode syns jeg. Jeg fester dem på bh'n for eksempel også syns jeg det ofte sitter bra. bestilte dem på hqhair.com, men de selges jo på Vita og tror jeg..

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har kjøpt dem på lokal butikk. Har ikke brukt de så ofte, men funket bra da jeg hadde en tubekjole på.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg testet lindex sine i dag, og de funka dårlig :forvirret: Ubehagelige og stive var de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...