trønderrock Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Snedig! Går for den nederste jeg tror jeg.....
Maja_83 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Nei, men dessverre så adder beløpene seg under hele prosessen med det ene og det fjerde... Og det hjelper jo ikke akkurat at mye tredobler seg i pris bare man putter en B foran Skal forsøke å begrense oss der vi kan uten at det går utover helheten
♥Mirella♥ Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Det blir fort dyrt, vi kommer nok et sted midt imellom de to budsjettene. Jeg får fort en sånn innstilling at "jeg betaler heller noen lapper ekstra for å få det AKKURAT sånn jeg vil" Altså, heller 2000 kr for drømmebuketten enn 1500 kr for en "helt vanlig" en. Men helt klart, det lønner seg å sjekke priser rundt om kring. Og dessverre lønner det seg å kjøpe ting i utlandet, eller på utenlandske nettsteder. Jeg hadde ihvertfall IKKKKKE satset på billig styling på en frisørlinje
kathrine79 Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg syns vel det var litt å ta i å kalle det dyreste der kongelig bryllup... Er f. eks. en bryllupskake til 2000,- ekstremt dyrt? Og leie bil til 2000,- Eller er det bare meg????
trønderrock Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Kongelig er nok en overdrivelse ja Det kommer jo også an på hvor mye man har råd til å spandere på denne dagen, kanskje om man har foreldre som hjelper litt økonomisk, om man har mulighet til å låne bil gratis osv. Noen vil ha det billigst mulig, andre legger vekt på at det skal bli perfekt. (Kan være perfekt om det er billigere også!) Det kommer nok an på øynene som ser...
~Minni~ Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Jeg syns vel det var litt å ta i å kalle det dyreste der kongelig bryllup... Er f. eks. en bryllupskake til 2000,- ekstremt dyrt? Og leie bil til 2000,- Eller er det bare meg???? ← Nei, det er ikke bare deg. Jeg er helt enig. Det er selvfølgelig ikke noe billig bryllup, men hvis det der regnes som kongelig så er det ganske mange kongelige brylluper rundtomkring Eneste som jeg virkelig synes er "kongelig" er fotografen for en hel dag og kanskje kuvertprisen til 1400 kr, men skal man gifte seg i en by så er det ca det det koster med mindre du gjør det selv.
♥Mirella♥ Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 *Puh* godt å høre at flere reagerte på det "kongelige bryllupet".. F.eks hadde de der et budsjett på 5000 på gifteringer - vi kommer til å bruke minst 7500,-
kathrine79 Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Vår bryllupskake koster ikke mindre enn 3 800,- Så er vi superfornøyd med valget også!!!!
-Alvildebrud- Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Vi er veldig heldige som får det slik vi vil ha det.... Men kongelige blir det ikke - (det er vi heller ikke ) - selv om vi har et budsjett som akkurat har gått over 200 000 streken Hvordan kunne dette skje? Iallefall, jeg tror nok at et bryllup kan koste det dobbelte av vårt, uten at det skulle være noe problem å få brukt opp pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå