Gjest Gutt på 21 Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Lurer bare litt på hva dere syntes om at vi gutta ikke alltid er helt glattbarberte (og da tenker jeg på i ansiktet, kanskje feil forum?) Jeg har en tendens til å ikke barbere meg hver dag, litt fordi jeg ikke gidder og litt fordi jeg ikke synes det egentlig ikke ser så forferdelig ille ut.. Jeg snakker da om LITT skjeggstubber og ikke tre-fire dagers halvskjegg! Er det stygt og sjuskete med litt skjeggstubber eller kan det være litt fint/schtili? (Eller har det ikke noe å si?) Selv føler jeg meg nesten litt mer mandig og kjekk når jeg er ikke er helt glatt i nederste delen av ansiktet, men hvis det er allmenn enighet om det er en uting, så skal jeg ta det til meg.. Kanskje det kommer litt an på resten av fyren også? Jeg er litt over 1.90 og mørk.. jeg er også ganske flink til å plutselig begynne å lure på teite ting som dette her.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Skjegg-stubber er sexy! Har alltid hatt sansen for litt ubarberte mannfolk jeg.... :oops: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Totalt enig med Ismen. Min mann barberer seg en gang i uken, og både jeg og han trives godt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Helt glattbarbert er ikke særlig flott, synes jeg. Litt å raspe seg på, skal det være. Ser litt "mann" ut det, ikke gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg liker helt glattbarbert. Mye bedre å kose med også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg synes da sjegg er helt flott jeg. Det er mange pene menn med sjegg. F.eks Thomas Gjertsen og min sambo. Men det var det med sjeggstubber..........synes ikke det er så ille heller. Det kommer kanskje litt ann på typen også, har sett menn med sjeggstubber som ser skikkelig "rufsete" ut, men så har du de igjen som bare er sexy med litt sjeggstubber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Smaken er nok som baken når det gjelder dette også! Jeg synes at litt skjegg er veldig sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 Skjeggstubber er (som regel) snygt.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. mars 2003 #9 Del Skrevet 7. mars 2003 Veldig sexy!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 7. mars 2003 #10 Del Skrevet 7. mars 2003 "og litt fordi jeg ikke synes det egentlig ikke ser så forferdelig ille ut" Snakk om fin setning! En av de to ikkene kan trygt strykes.. Takk for svar! Artig å lese. Sju mot én, Joplaya Men det er jo greit at noen synes det også, innellom må man jo være barbert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango Skrevet 7. mars 2003 #11 Del Skrevet 7. mars 2003 :o :o :o når du er over 1.90, er mørk og har litt skjeggstubber er det definitivt rå sexy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #12 Del Skrevet 7. mars 2003 liker absolutt best glattbarbert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cherry Skrevet 7. mars 2003 #13 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjære gutt - litt skjeggstubber er råSEXY! Absolutt litt schtili... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbie Harry Skrevet 7. mars 2003 #14 Del Skrevet 7. mars 2003 Det kommer ann på fjeset bak sjegget. Generelt sett liker jeg sjegg, syns mange menn blir vakrere med sjegg. Sjeggstubber kan ofte se litt... påtatt deilig ut? får asosiasjoner til Jørn Hol, litt sånn åååå jeg er så deilig og så myyyyk. Apropos myk: på type "myk mann med helsesko" er vel sjegg et "must"! Slike menn kan også være fine. (bare de ikke blir for mye av det gode) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 7. mars 2003 #15 Del Skrevet 7. mars 2003 Kommer nå litt an på mannen det da. Sånn du beskriver deg selv forestiller jeg meg deg som en som definitivt kan være kjekk med "to-dagers-skjegg". Fikk noe å drømme om nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 7. mars 2003 #16 Del Skrevet 7. mars 2003 Skjeggstubber kan være dritsexy! Jepp, I like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mars 2003 #17 Del Skrevet 7. mars 2003 Om skjeggstubber er sexy eller ikke varier selvfølgelig fra person til person, men hvis du ikke ser helt avskrekkende ut i fra før ( :blunke: ) så tror jeg absolutt ikke litt skjeggstubb gjør deg noe mindre sexy. Litt skjeggstubber er likssom litt mer mann synes jeg... selv om det kanskje er bedre å kose med en nybarbert... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt25 Skrevet 7. mars 2003 #18 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har finni ut at jeg ikke kler skjegg. Damedraget blir elendig. Er også sløv til å barbere meg, men selv om det går ei uke må du ganske nær får å se skjegget...veit ikke hvor fort det vokser på andre. Men jeg hadde blitt gæern hvis jeg måtte barbere meg til hver dag, for det synes jeg er dritkjedelig........ Ei jente som synes jeg så jævlig ut....sagt stygt om meg til eks'en min osv... følte at hun ikke synes særlig om meg. Så barberte jeg meg skikkelig og pynta meg litt, og rensa huden osv... Og hun blei helt overraska, og sa det rett ut at jøss jeg var jo kjekk...?! Fikk tom tilbud om å ligge med henne seinere på kvelden, men pga holdningene hennes tidligere, så frista ikke det noe særlig. Et annet problem med ikke å ha skjegg er at man må vise legimitasjon overalt, det slipper man hvis man har skjegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. mars 2003 #19 Del Skrevet 7. mars 2003 Leste forresten en artikkel i dagbladet om at de mannfolkene som barberte seg hver dag fikk mest sex, mindre sex for ubarberte Se om jeg finner linken. http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/07/360931.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 7. mars 2003 #20 Del Skrevet 7. mars 2003 Men allikevel leder de ubarberte avstemningen på dagbladet.no om hva som er mest sexy. Det henger jo ikke helt på greip.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå