Gå til innhold

Skal, skal ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal jeg ha sex med en fyr som jeg nettopp har møtt? Han er fra et annet land og kun her for en jobb som avsluttes om en uke. Når han drar kommer jeg sannsynligvis ikke til å se ham igjen. Har lyst å ha sex med ham, men er litt redd at jeg skal savne ham når han drar..

Bedre å angre på noe man gjorde enn noe man aldri gjorde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bedre å angre på noe man gjorde enn noe man aldri gjorde?

Jeg liker ikke det uttrykket. Har en del ting jeg prøvde pga det og angrer mer på at jeg gjorde det enn jeg ville gjort om jeg ikke gjorde det :forvirret:

Men til spørsmålet ditt: Gjør det som føles best for deg. Har du lett for å binde deg kan det være lurt å ikke gjøre det. Hvis du ikke har så lett for å binde deg, så har du ikke så mye å tape hvis du ikke forventer noe mer ut av det, og savnet går over.

Skrevet

Ta det som det kommer. Ikke gjør opp noen mening nå. Møt han, og se hvordan stemningen er. Har du lyst, og har han lyst, så gjør det. :)

Skrevet

Har lett for å binde meg, men jeg VET jo at jeg ikke kommer til å se ham igjen.

Skrevet

Da må du bare bestemme deg for om det vil være verdt det, antar jeg. Kan jo hende det går greit siden du vet det ikke er noen fremtid i det.

Gjest Gjest
Skrevet

Lar du det vær, så kommer du i verste all til å lure på om han var god i senga, om du har sex med han så risikerer du i verste fall å falle for han og lure på hvordan det er å ha et forhold med han.

Så jeg hadde ikke gjort det.

Du går med åpne øyne inn i en ONS, kommer aldri til å se han igjen, og du vet at du er en som lett legger følelser igjen hos folk. Hvorfor vil du utsette deg for det?

Gjest Gjest
Skrevet

Folk er så prippen her inne!

Knull vettet av han, er han frisk og rein har du ikke så veldig mye og tape.

En seksuel erfaring rikere som enten ble ett tragisk eller ett himmelsk knull.

Skrevet
Folk er så prippen her inne!

Knull vettet av han, er han frisk og rein har du ikke så veldig mye og tape.

En seksuel erfaring rikere som enten ble ett tragisk eller ett himmelsk knull.

:sjarmor:

Går på pillen, men tenker å bruke kondom uansett! Hvem vet liksom? selv om han tilsynelatende ser mer enn frisk og rein ut ( :wow: ) så vet man jo aldri...

Gjest Gjest
Skrevet

Meg over.

Kjør på :)

Jeg hadde gjort det...men nå er nu jeg gutt da :hoho:

Presisering: Det måtte ha vært en jente for meg da :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva tenker du nå? Er du litt trist og lei for at det ikke blir mer, eller er du glad for å ha gjort erfaringen? Jeg håper du har det fint og at dere hadde det fint sammen. ;)

Skrevet (endret)

Det var veldig godt ( :sjarmor: ), og en fin opplevelse :)

Angrer ikke på at jeg gjorde det, men han dro tilbake til hjemlandet sitt med fly imorrest.. og det er selvfølgelig litt trist... Men han tok mobilen min og lagra nr sitt på den og ba meg sende ham e-mailadressa mi.

Fikk sms like etter han dro fra meg:

"hmm princess...Really,really nice to meet you.. Just whish I met you 8 weeks ago..you will deffo see me again.. pinky promise..Xx" (han kom til Norge for 8 uker siden.. og jeg møtte han for en eller to uker siden)

Er litt betatt og savner han litt... :sjenert: men det går vel snart over?

Endret av Gilette
Skrevet

Det går over hvis du er bestemt på at det ikke skal bli noe mer av det :)

Går nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...