Allimac Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Noen som har noen tips til meldinger en kjæreste kan bli kåt og mo i knærne av? Hehe..
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Ligger her våt og kåt og fantaserer om den deilige pikken din dypt inni meg...Vil ha den nå! Er det lov å skrive slikt her eller?
trønderrock Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Skriv nå bare det du tenker du. Skal vel ikke så mye til å få en mann kåt? Men sørg for all del for å ikke sende til feil person!!!
rangi Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Skriv nå bare det du tenker du. Skal vel ikke så mye til å få en mann kåt? Men sørg for all del for å ikke sende til feil person!!! ← Jeg skrev det jeg tenkte om pikken til samboeren min en kveld han var på møte, det var en melding av det saftige slaget, kan man si. Sendte den feil, til en kollega så, nå har jeg slutta med sånne meldinger....
Titta Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Jeg skrev det jeg tenkte om pikken til samboeren min en kveld han var på møte, det var en melding av det saftige slaget, kan man si. Sendte den feil, til en kollega så, nå har jeg slutta med sånne meldinger.... ← Hoho. Jeg klarte faktisk å sende til riktig person, men han kjørte bil og fikk kompisen som satt ved siden av til å lese meldingen
trønderrock Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hoho. Jeg klarte faktisk å sende til riktig person, men han kjørte bil og fikk kompisen som satt ved siden av til å lese meldingen ← Sente melding til min kjære mens han var på kurs her en dag jeg... Jeg fikk mer oppmerksomhet enn riksadvokaten som holdt foredrag kan man si OG, jeg sendte til rett person og han las mld selv Endret 18. mai 2007 av trønderrock
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå