Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg lurer da på om det er noen som vet hva de smører på etter voksing for å unngå inngrodde hår og slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men aloe vera eller jojobaolje skal jo være gunstig etter hårfjærning ihvertfall....men de bruker sikkert sterkere saker, da ;)

Skrevet

Inngrodde hår ja!!!

Det kunne jeg tenkt meg å høre litt mer om!!! :sur:

Skrevet
Tend skin liquid skal visstnok hjelpe, hadde en prøve på den en gang. Men jeg har ikke hatt behov for den, så jeg har ikke fått testet den ordentlig.
Skrevet

Har også hørt at noe som heter Kalo ingrown hair treatment skal hjelpe, men har ikke prøvd den selv.

Skrevet

Så med andre ord så er det ingen som vet hva de bruker...

Skrevet
Så med andre ord så er det ingen som vet hva de bruker...

Nope :ler:

Gjest Deception
Skrevet

MD Vit-A-Plus hand- and bodycream (eller noe sånt, fritt etter hukommelsen) skal visstnok være super til dette formålet, men jeg kan tenke meg at det svir som h......! med fruktsyrer på huden etter voksing.

Selv er jeg så feig at jeg ikke har turt å prøve epilatoren jeg betalte 800 kroner for for 1.5 år siden. :sjenert:

Skrevet

Okei.. Jeg har vit A plus body clearing complex spray. Men såg i et blad at det gikk an å bruke excuviance sin håndkrem, så akkurat nå tester jeg den :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_lotte_*
Skrevet

kan man bruke aloe vera ette man har vokset seg? det går vel like bra ann som noe annet? eller..

Gjest Tanita
Skrevet

Det går helt fint, men tviler på at aloen vil ta vekk voksrestene som setter seg.

Skrevet
Okei.. Jeg har vit A plus body clearing complex spray. Men såg i et blad at det gikk an å bruke excuviance sin håndkrem, så akkurat nå tester jeg den :)

Jeg har håndkremen til Exuviance, så jeg måtte jo teste ut det selvfølgelig. Jeg ble veldig nuppete sist gang jeg barberte langs bikinilinjen. Nuppene forsvant styggfort da jeg smurte på håndkremen(merkelignok!). Om den hjelper for inngrodde hår vet jeg jo ikke da. Må vel prøves litt over tid

Skrevet (endret)
Jeg har håndkremen til Exuviance, så jeg måtte jo teste ut det selvfølgelig. Jeg ble veldig nuppete sist gang jeg barberte langs bikinilinjen. Nuppene forsvant styggfort da jeg smurte på håndkremen(merkelignok!). Om den hjelper for inngrodde hår vet jeg jo ikke da. Må vel prøves litt over tid

jeg bruker veet hårfjærningskrem for bikinikanten og der følger det også med en krem man skal ha på etterpå. For å sikre meg har jeg først på jojobaolje, så den kremen når oljen har trukket noe inn. Synes det fungerer veldig fint :) Ingen nupper etter at jeg startet med det.

Hm, glemte litt at det var snakk om etter voksing her ;)

Endret av kitekatt
Skrevet
jeg bruker veet hårfjærningskrem for bikinikanten og der følger det også med en krem man skal ha på etterpå. For å sikre meg har jeg først på jojobaolje, så den kremen når oljen har trukket noe inn. Synes det fungerer veldig fint :) Ingen nupper etter at jeg startet med det.

Hm, glemte litt at det var snakk om etter voksing her ;)

Takk for tipset!

Jeg tror man kan få inngrodde hår både av voksing, napping og barbering egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...