Gå til innhold

har gjort det slutt..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har nettopp gjort det slutt med kjæresten,som jeg har vært sammen med i 5 år, bodd sammen i nesten 3.

Det var lenge gjennomtenkt,og jeg var sikker da jeg gjorde det.Vi var veldig unge da vi ble sammen(er 21 nå),og jeg har ikke lenger de rette følelsene for ham,er veldig glad i ham som en venn,men ikke noe mer..

Nå som jeg endelig har klart og gjort det,har jeg igjen blitt usikker..!Husker plutselig alle de gode egenskapene hans og de gode opplevelsene våre.

Vet jo egentlig at jeg har gjort det rette,men likevel...

Flere som har hatt det slik etter de har brutt,og har det tatt lang tid før det gikk over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt normalt!

Har hatt det sånn flere ganger jeg, men det går over.

Stort sett så er det nok tomheten som gjør at du begynner å tvile på valget ditt. En som har vært der lenge skal plutselig byttes ut med ingenting.

Ikke gå i den fellen at du går tilbake til ham bare fordi det er tomt.

Prøv heller å fokusere på de tingene du har gått glipp av, en ting om gangen. Snart vil du se at det har sine fordeler å være singel også. Plutselig ser du at du har det bedre enn før. Og før du vet ordet av det har du møtt en annen gutt.

Uansett hva som skjer, så er et brudd tungt og vanskelig.

Det kan være like vondt å gjøre det slutt som å bli dumpa.

Ta tiden til hjelp og vær sammen med venner, dyrk interessene dine og kos deg med de små tingene.

Hvor lang tid det tar er nok avhengig av din egen psyke. Noen kommer over sånt i løpet av kort tid, andre bruker år og dag.

Uansett.... lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer normalt enn unormalt at et par som blir sammen når de er 16, og flytter sammen når de er 18, får et brudd etter en tid.

Historien er full av slike RIKTIGE beslutninger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er selvfølgelig fryktelig ensomt med en gang, da vil det også være veldig fristende å ta den enkleste utveien, nemlig å ta ham tilbake igjen.

Ikke fall for den fristelsen, det gjorde jeg...nå er det enda værre å bryte ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du :sjarmor:

Gjør akkurat hva du selv føler er det rette. Synes bare det er det beste at du snakker med vedkommende, og forteller han om du i det hele tatt vil få tilbake de tapte følelsene. 5 år er lang tid, og da fortjener han å høre sannheten, uansett hvor vond (eller god) den måtte være. Dette gjelder spesielt hvis du vil fortsette å ha han som venn.

Vet i hvertfall at jeg ville at eksen min skulle fortalt meg "hvor sofaen skulle stå", hvis du skjønner hva jeg mener.

Gjør det du selv mener er det rette, og drit i svar du får fra "besserwissere" her inne. Ethvert forhold er unikt, det finnes ingen fasitsvar på hvordan man holder det vedlike, ei heller på hvordan man avslutter et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...