-Alvildebrud- Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei brides, er det noen her som har kjøpt/observert disse små, søte, hvite eskene/boksene som kan brukes til å legge sjokkis/godteri/u name it inni? :rosasmil: Kan ikke finne de på noe nettsted som sender til skandinavia.... Anyone? TAKK Ed:leif Endret 14. mai 2007 av -Alvildebrud-
Gjest Ballerina Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Har du prøvd Bryllupsbutikken?? ...ellers så har jeg sett noe lignende på Chocolate de mariage, men den er kanskje ikke superaktuell... eskene har de også på Love hearts sine sider... Håper du finner det du leter etter!! Endret 14. mai 2007 av Ballerina
*Emma* Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hva med www.favorfrenzy.com De har en hel siden med forskjellige bokser....Link m bilder Fraktprisene deres til Norge er slettes ikke ille.
Kath Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Hva med www.favorfrenzy.com De har en hel siden med forskjellige bokser....Link m bilder Fraktprisene deres til Norge er slettes ikke ille. ← Jeg har handlet MYE av disse og kan anbefale de på det sterkeste!!! og ikke altfor dyrt heller
-Alvildebrud- Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Hva med www.favorfrenzy.com De har en hel siden med forskjellige bokser....Link m bilder Fraktprisene deres til Norge er slettes ikke ille. ← Kjempebra!! Akkurat det jeg letet etter! Perfekt...
sprett Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg bestillte mine fra denne adressen...Veldig mange fine bokser, og rask levering! http://www.beau-coup.com/square-favor-box.htm
-Alvildebrud- Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg bestillte mine fra denne adressen...Veldig mange fine bokser, og rask levering! http://www.beau-coup.com/square-favor-box.htm ← Oh! Der var det også mye fint! Hihi, takk for alll hjelp :-)
Gjest Gjest_Nettisira_* Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Heia! var inne på den siden du la ut! var masse fint! men lure litt på om tilbehøret til eskene følger med (silkebån/sølvringer-pynt) Er ikke så god i englsken!hehe! og hvor lang tid tok det før du fikk det i posten?
Gjest Gjest_Nettisira_* Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har handlet MYE av disse og kan anbefale de på det sterkeste!!! og ikke altfor dyrt heller glemte helt og sitere hvem jeg spør!! men det gjelder innlegg 4! emma! skal til newcastle snart! noen som har vert og shoppet brylluos ting der? evnt disse eskene el aent pynt!!
lirypa Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 glemte helt og sitere hvem jeg spør!! men det gjelder innlegg 4! emma! skal til newcastle snart! noen som har vert og shoppet brylluos ting der? evnt disse eskene el aent pynt!! Nå er ikke jeg emma, men jeg leste litt på nettsiden og bånd og pynt kjøpes separat.
Gjest Gjest_jeanee_* Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Hei brides, er det noen her som har kjøpt/observert disse små, søte, hvite eskene/boksene som kan brukes til å legge sjokkis/godteri/u name it inni? :rosasmil: Kan ikke finne de på noe nettsted som sender til skandinavia.... Anyone? TAKK Ed:leif Søk på printable giftboxes på google,da får du opp en hel haug som du kan printe ut å lage selv..helt gratis;))
henrietta_r Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 jeg har laget mine selv- brukt papp med strukturert gjennomsiktig papir over, hull til silkebånd som så binder esken sammen + lager fin pynt :-)
100%svevende Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 man kan kjøpe en mal på Panduro og lage eskene selv! Tar ikke så lang tid, og er temmelig idiot sikkert - selv jeg med 10 tommeltotter klarte å være duganes da jeg hjalp en venninne m det ivår!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Skjønner at jeg er grønn på dette området...skal det gis en eske til hver gjest eller ligge fremme til kaffen, eller..?
jeanee Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Skjønner at jeg er grønn på dette området...skal det gis en eske til hver gjest eller ligge fremme til kaffen, eller..?Jeg lagde mine som bordkort jeg;) fyll de med noe godt og knyt sammen håndtakene med en sløyfe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå