Gjest Tessmira Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1044843.ece Ja, jeg vet det står at huggtennene er fjernet og munnen er sydd igjen. Men fy.. blir kvalm av å se dette, i bakgrunnen står de bare å ler Synes ikke det her så noe gøy ut i det hele tatt jeg da, selv om kobraen ikke får gjort ungen noe.
Tabris Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Synes dette var like grusomt for kobraen som for barnet. En helt forferdelig holdning til både dyr og barn som kan få noen til å gjøre noe slikt.
Gjest Tessmira Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Synes dette var like grusomt for kobraen som for barnet. En helt forferdelig holdning til både dyr og barn som kan få noen til å gjøre noe slikt. ← Ja, helt enig i det du skriver.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Stakkars slange, de har sydd igjen munne på den og plager den.. Ungen får nok neppe noe særlig skade av dette siden munnen var sydd igjen på slange.. Ser hvertfall ikke slik ut.. Forferdelig og se på slangen som prøver og komme unna men ikke greier..
Strawberry Fields Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Stakkars slange, de har sydd igjen munne på den og plager den.. Ungen får nok neppe noe særlig skade av dette siden munnen var sydd igjen på slange.. Ser hvertfall ikke slik ut.. Forferdelig og se på slangen som prøver og komme unna men ikke greier.. ← Helt enig med deg. På slutten blir den jo superirritert, og prøver så hardt den kan for å forsvare seg selv. Synes utrolig synd på den.
Kattugla Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Det slutter aldri å forbause meg, hvor mange ondskapsfulle og ignorante mennesker det finnes i verden...
fuerza Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Dette er totalt brudd på alt som heter dyrevern. Kobraen er antageligvis livredd, men gjort forsvarsløs på en særdels ond måte. Man syr ikke igjen munnen på et dyr og setter den i en situasjon hvor den føler seg truet. Babyen tar antagligvis ikke skade av dette, men jeg synes det så litt skummelt ut når slangen krøllet seg rundt halsen på barnet. Så dette var uansvarlig. Jeg blir så irritert av slike saker. Det er så unødvendig.
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Babyen tar antagligvis ikke skade av dette, men jeg synes det så litt skummelt ut når slangen krøllet seg rundt halsen på barnet. Så dette var uansvarlig. Jeg blir så irritert av slike saker. Det er så unødvendig. ← Det er bareen reaksjon slangen har for og late som om den kveler, en kobra har neppe kraft nok til og kvele noen, men de fleste andre dyr tror den skal det og da gir de seg..
aline Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 helt grusomt!! Misshandlingen av slangen er grusom og kan ikke forsvares på noen som helst måte, forkastelig å gjøre slikt, og når det i tillegg KUN er for voksnes forlystelse... så blir jeg lamslått over at noen finner på slikt og eier så liten respekt for levende vesener. Min tanke i forhold til barnet er vel mer at dersom ungen lærer seg at den kan gripe etter slanger, så kan det jo faktisk BLI farlig! Dette er vel ett område hvor det fort er slanger fritt også, veldig kjedelig om barnet er vant til å gripe etter dem og ikke skremmes av at de angriper.
Lurvina Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Min tanke i forhold til barnet er vel mer at dersom ungen lærer seg at den kan gripe etter slanger, så kan det jo faktisk BLI farlig! Dette er vel ett område hvor det fort er slanger fritt også, veldig kjedelig om barnet er vant til å gripe etter dem og ikke skremmes av at de angriper. ← Dette satt jeg og tenkte på også, da kan de takke seg selv de menneskene som lot barnet bli vant med slanger.
Sympatia Skrevet 20. mai 2007 #12 Skrevet 20. mai 2007 Fy ass, jeg så på dette klippet med hendene foran øynene, fikk helt hetta av det. Tenk å utsette en baby for slik uansett om munnen til kobraen er sydd sammen... Stakkar liten... Og stakkars kobra...
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 Helt sykt. At voksne folk gjør slikt! Sykt er det!
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 28. mai 2007 #14 Skrevet 28. mai 2007 Verden er syk, og sykere blir den. Jeg er ikke glad i slanger, men dette fikk jeg vondt av. Både for barnet og slangen.
Majabeth Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Verden er syk, og sykere blir den. Jeg er ikke glad i slanger, men dette fikk jeg vondt av. Både for barnet og slangen. Enig!
Gjest Camillo Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Misshandlingen av slangen er grusom og kan ikke forsvares på noen som helst måte, forkastelig å gjøre slikt, og når det i tillegg KUN er for voksnes forlystelse... så blir jeg lamslått over at noen finner på slikt og eier så liten respekt for levende vesener. Min tanke i forhold til barnet er vel mer at dersom ungen lærer seg at den kan gripe etter slanger, så kan det jo faktisk BLI farlig! Helt enig. For en tragisk mangel på respekt for liv. Endret 28. mai 2007 av Camillo
Isobel Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Herregud! Jeg er ikke glad i slanger, men tenk; dradd ut hoggtenner og sydd igjen munnen??? Neppe særlig bedøvelse gitt der nei... Og barnet hvordan det knep den til slutt? Og barnet? stakkar... fikk en vond magefølelse av den videoen der ja...
Gjest Tweek Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 helt grusomt!! Misshandlingen av slangen er grusom og kan ikke forsvares på noen som helst måte, forkastelig å gjøre slikt, og når det i tillegg KUN er for voksnes forlystelse... så blir jeg lamslått over at noen finner på slikt og eier så liten respekt for levende vesener. Min tanke i forhold til barnet er vel mer at dersom ungen lærer seg at den kan gripe etter slanger, så kan det jo faktisk BLI farlig! Dette er vel ett område hvor det fort er slanger fritt også, veldig kjedelig om barnet er vant til å gripe etter dem og ikke skremmes av at de angriper. Verden er syk, og sykere blir den. Jeg er ikke glad i slanger, men dette fikk jeg vondt av. Både for barnet og slangen. ENig i begge disse. Syntes klippet var fælt å se på.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 Tråden er ryddet, se reglene Tabby, mod. Er det ikke lov å spørre om innvandring fra denne kulturen bør begrenses, dersom dette er et kulturelt betinget fenomen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå