Gjest Sangrina Skrevet 6. mars 2003 #1 Skrevet 6. mars 2003 Har i over ett år nå hatt dette "belte", som ligger rett under begge rumpeballene. Det er akkurat som en valk som de fleste har på magen, men jeg har den altså under begge rumpeballene + en liten en på magen. Den på magen plager meg ikke så mye, men de under rumpen sjenere meg virkelig. Synes dette er svært kjipt! De synes veldig godt når jeg har på meg trange strech bukser. Hva kan jeg gjøre for å kvitte meg med disse? Hva slags øvelser? Har et meget sundt kosthold, så føler det ikke står på det. Trener forøvrig 3 ganger i uken i snitt, så det burde jo hjelpe på. Har i tillegg et yrke hvor jeg beveger meg mye, men likevel sitter i der. Kan jo være at jeg ikke trener nok dette bestemte område, altså rumpe lår område. For når jeg strammer baken, ser jeg tydelig at jeg har cellulitter på baken og dette belte. Så dette når nok skikkelig fettringer, som jeg vil bli kvitt. Håper noen kan hjelpe meg med gode råd og tips!
Gjest Gjest 7/3-03 Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Hei! Har dessverre ikke noen gode råd å komme med. Har selv "belter" under rumpeballene. Vet ikke om det er vanlig å få de, ettersom man blir eldre? Vet jo ikke hvor gammel du er, men jeg er 30 år. Fikk de vel i midten av tyve årene. Skulle også gjerne ha gjort noen øvelser, for å kvitte meg med disse! Vi får håpe det er noen der ute med gode råd til oss beltedyr
Ignite Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Belter under rumpeballene har jeg aldri hørt om. Mener dere en forhøyning som går rundt hele kroppen i hoftehøyde? Noe i retning ridebukselår som går rundt hele hoftene? Jeg kan nok ikke komme med råd. Jeg har så og si alle mine fettceller godt plassert på hoftene, og skulle gjerne hatt en annen fordeling. Kjærlighetssorg tror jeg vil virke ..., men da må man få seg kjæreste først.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå