Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

17. mai nærmer seg med stormskritt, og i år har jeg et problem jeg aldri har hatt før; jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg!! :overrasket:

Jeg har alltid hatt bunad, men den vet jeg rett og slett ikke om passer lenger.

Jeg ble mamma for to måneder siden, og fasongen er jo litt forandra... :sjenert:

Jeg har ikke mulighet til å prøve bunaden, da vi bor på vestlandet, og den befinner seg på østlandet. Pga en skoleoppgave som skal leveres 16. mai, får vi nok ikke sjans til å kjøre østover før utpå dagen på 16., og er nok framme natt til 17. :forvirret: Derfor må jeg har et "reserveplagg" i tilfelle bunaden har krympa i skapet!

Er det noen sjeler der ute som har noen sårt trengte tips til meg!?

Tusen takk for all hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet jo ikke hvordan din kropp ser ut..men jeg som også fødte for 2 mnd siden ;) fant en kjole på Match, det er denne som er til 599- dumme meg kjøpte den da den kosta 999.. Vel, grunnen til at jeg kjøpte den er at den satt fint tiltross for fødsel..den er litt tung i stoffet og magen ( som enda ikke er den samme) blir ikke så synlig. jeg er veldig fornøyd med den. Har kjøpt en tynn bolero til å ha over.

Gå inn på match sin side, den er der på førstesiden. Har i sort, rosa eller champagne.

Ellers har jo Noa Noa mye fint som kan skjule. Da jeg hadde dåp for 3 år siden, kjøpte jeg antrekket der. Litt sidt skjørt, jakke i samme lengde som skjørtet og en topp inni.

- æsj, det hørtes kjerring ut... :sjenert:Var ikke det da.. Også de har jo endel sånne omlagsjakker og topper der.

Endret av Kipa
Skrevet

Tusen takk for tips, Kipa!! :klem:

Den skal jeg jammen meg dra og se etter!

Fler som har tips jeg kan ta med meg på veien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...