Gå til innhold

Hva synes du er sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Litt inspirasjon i hverdagen behøves. Hva synes du er sexy? Hva ønsker du partneren skal gjøre/si/ta på seg for å være sexy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litt inspirasjon i hverdagen behøves. Hva synes du er sexy? Hva ønsker du partneren skal gjøre/si/ta på seg for å være sexy?

Håndjern :tommel:

Neida, men en hjemmekveld med stearinlys og en flaske vin, der hun prøver hele undertøysamlingen sin for meg? Med kommentarer og beføling av hvert antrekk, for så å bli avkledt før neste eller strippe selv om hun er modig nok. Jeg kan dra ned mange truser før jeg blir lei..

Skrevet

Blir en helvetes klesvask av det selvfølgelig, men man har da vaskemaskin?

Gjest Gjest
Skrevet

Klesvask er ikke noe problem. ;) Flere tips? det har vært litt vel lite action hjemme hos oss i det siste, og jeg vil så gjerne ovrraske mannen. Han er bare så vanskelig å overraske, så jeg trenger litt utvalg i ideene.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå får du ikke blande sammen "sexy" med "seksuelle handlinger".

Sexy er et begrep for en persons utseende, eller personlighet, som pirrer/tenner oss.

Det man derimot gjør, og som pirrer en partner, er en seksuell handling.

Gjest Gjest_mann 40_*
Skrevet

Tights som slutter tett om hoftene og antyder en cameltoe er ganske heftig. :sjarmor:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sterke hender ,gjerne med blodårer som vises :sjarmor: Og et kåt blikk som sier. Ta meg!

Skrevet

Pene damer, uten klær :tommel:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Tights som slutter tett om hoftene og antyder en cameltoe er ganske heftig.  :sjarmor:

Hva er cameltoe?

Skrevet

Sorry ts, var ikke meningen å dra inn menn i Elvis-drakter i 'hva-er-sexy'-tråden din

Skrevet
Hva er cameltoe?

"Read my lips"....

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min synes rompa mi er veldig opphissende. Hvis det er tilfelle for din, kan du ta på deg klær som fremhever rumpa. La vær å ta på truse. Kanskje oppdager han det selv når han stryker deg over rumpa eller du kan se ham dypt inn i øynene og fortelle det selv. Da blir det i alle fall fart i sakene hjemme hos meg :)

Hold oss oppdatert på hvordan det går da.

Gjest Gjest
Skrevet

Hold oss oppdatert på hvordan det går da.

Han er litt vanskelig. Jeg skulle gjerne ha brukt mer spennende undertøy, gjerne strømper også, men sist jeg prøvde lo han bare og forsto ikke vitsen. :(

Rompa mi er han ikke så interesert i, jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre.

Høye hæler, og han føler seg minnet på at han ikke er større enn meg.

Uten klær, og jeg fryser, eller han klager på at det er for varmt om jeg skrur på ovnen.

Cameltoe (takk for forklaring) kan jeg jo alltids prøve.

Jeg mener ikke å være vanskelig. jeg setter pris på alle forslag. Det er bare at det ER så vanskelig få få til noe som gir meg positiv tilbakemelding. :(

Skrevet
Han er litt vanskelig. Jeg skulle gjerne ha brukt mer spennende undertøy, gjerne strømper også, men sist jeg prøvde lo han bare og forsto ikke vitsen. :(

Rompa mi er han ikke så interesert i, jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre.

Høye hæler, og han føler seg minnet på at han ikke er større enn meg.

Uten klær, og jeg fryser, eller han klager på at det er for varmt om jeg skrur på ovnen.

Cameltoe (takk for forklaring) kan jeg jo alltids prøve.

Jeg mener ikke å være vanskelig. jeg setter pris på alle forslag. Det er bare at det ER så vanskelig få få til noe som gir meg positiv tilbakemelding. :(

Høres ut som om dere trenger litt spice, ja. Det er ikke moro å bli møtt med latter om man prøver å være sexy.

Dumt spørsmål kanskje, men har du spurt ham om hva han tenner på? Eller hva har du merket deg at han tenner på de gangene dere har hatt spennende sex?

Og hvor gamle er dere, det er litt interessant her da.

Ikke gi opp! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Høres ut som om dere trenger litt spice, ja. Det er ikke moro å bli møtt med latter om man prøver å være sexy.

Dumt spørsmål kanskje, men har du spurt ham om hva han tenner på? Eller hva har du merket deg at han tenner på de gangene dere har hatt spennende sex?

Og hvor gamle er dere, det er litt interessant her da.

Ikke gi opp! :ler:

Vi er begge i 30-årene. Jeg har forsøkt å spørre ham, men får bare som svar at han tenner på at jeg tent. Det er bare at jeg skulle ønske det var omvendt også, at han kunne være tent først og så vise meg at han er det. Jeg ønsker å ha litt "psykisk forspill" for å få opp spenningen litt, for å komme i stemning. Litt finere undertøy kan fungere slik for meg, at det skaper en forventning, at man begynner å tenke på hva som kan skje, at man blir tent på forhånd uten at det må begynne med en berøring.

Han viser nok generelt ikke så godt at han er tent, og det er nok noe jeg savner. Det handler vel om at det gjør at man føler seg begjært, attraktiv, sexy og tiltrekkende. Han sier at jeg er det, men han gir meg ikke følelsen av det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Vi er begge i 30-årene. Jeg har forsøkt å spørre ham, men får bare som svar at han tenner på at jeg tent. Det er bare at jeg skulle ønske det var omvendt også, at han kunne være tent først og så vise meg at han er det. Jeg ønsker å ha litt "psykisk forspill" for å få opp spenningen litt, for å komme i stemning. Litt finere undertøy kan fungere slik for meg, at det skaper en forventning, at man begynner å tenke på hva som kan skje, at man blir tent på forhånd uten at det må begynne med en berøring.

Han viser nok generelt ikke så godt at han er tent, og det er nok noe jeg savner. Det handler vel om at det gjør at man føler seg begjært, attraktiv, sexy og tiltrekkende. Han  sier at jeg er det, men han gir meg ikke følelsen av det.

Huff det høres jo kjempedumt ut! Er jo faktisk det å se han tent som tenner mest hos meg da! Det må jo være fælt at han ikke viser at han er tent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...