Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vil ikke utbrodere så mye her,men om noen vil svare meg på følgende:

Er det helt uproblematisk om din mann ringer telesex (one to one)? Da mener jeg gjentatte ganger, ikke ofte, men kanskje en fem ganger på et par år.

Jeg merker det skikkelig på psyken akkurat nå. Gidder ikke overdramatisere, men det er så leit at han henvender seg andre steder.. selvtilliten merker det.

Trodde vi var på fremgang på det området, men jammen kom det regning i posten ja :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke når det er snakk om en 5-6 ganger på et par år, og at han betaler for det selv. Da hadde jeg antageligvis flirt av han og spurt om det virkelig var verdt det? Men om telesexen fungerer som en form for symptom på et problem hos han så blir selvsagt saken anderledes. Samme om det er samme dame han kontakter igjen og igjen, da er det ikke lengre bare en anonym stemme.

Skrevet

det er et symptom på problem, ja. Derfor gir jeg han en viss forståelse. Men det er sårt at han ikke klarer å ta tak i problemet sammen med meg. Det blir den letteste løsningen for han,mens det skaper sårhet hos meg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde ikke likt at mannen min ringte sextelefoner i det hele tatt. Han kan da vel bare ringe meg om han er borte fra meg da, så kan vi ha telefonsex. Det blir jo på ordentlig og det må jo være mye bedre enn de derre jentene som sitter og hyler orgasmer ut i løse luften og faker i telefonrøret.

Skrevet
Jeg hadde ikke likt at mannen min ringte sextelefoner i det hele tatt. Han kan da vel bare ringe meg om han er borte fra meg da, så kan vi ha telefonsex. Det blir jo på ordentlig og det må jo være mye bedre enn de derre jentene som sitter og hyler orgasmer ut i løse luften og faker i telefonrøret.

Bra sagt!! :klappe:

Gjest Gjest_mann 40_*
Skrevet

Noe sier meg at mannen til TS har lyst på andre damer..

Skrevet
Noe sier meg at mannen til TS har lyst på andre damer..

Tror de fleste menn har lyst på andre damer. Men her ønsket jeg innspill fra kvinner, ikke fra menn som forteller meg det åpenbare ;)

Jeg har lyst på andre menn, i fantasien jeg og, men jeg oppsøker ikke andre menn av den grunn....

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Tror de fleste menn har lyst på andre damer. Men her ønsket jeg innspill fra kvinner, ikke fra menn som forteller meg det åpenbare ;)

Jeg har lyst på andre menn, i fantasien jeg og, men jeg oppsøker ikke andre menn av den grunn....

Hvorfor tror du at de fleste menn har lyst på andre damer?Har du dårlige erfaringer?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor tror du at de fleste menn har lyst på andre damer?Har du dårlige erfaringer?

Selv om du er i et forhold så er det normalt å se på andre, av og til fantasere om andre. Det gjør både min mann og jeg. Ingen trussel for forholdet, vi elsker hverandre. Men i det øyeblikket du henvender deg utenfor forholdet for bekreftelse på din seksualitet så er det over min grense når det gjelder respekt for partneren.

At han har ringt telesex for å få bekreftelse er leit for meg. Det er en "mild" form for utroskap men det er trist fordi vi behøver å få ryddet opp i endel ting, som faktisk kan ordne seg med bedre kommunikasjon,-da er ikke telesex tingen å gjøre.

Men så er det litt greit å høre hva andre kvinner synes er akseptabelt i et forhold. Som sagt, vil ikke overdramatisere, men det er interessant å høre andres synspunkt om dette temaet....

Gjest jopper
Skrevet

Telesex, eller nettsex, og alle former for sex hvor en annen person en partner er involvert er for meg utroskap. En gang hadde vært nok for meg til å sende ham på hodet ut av forholdet.

Fatter ikke at du lar ham holde på slik? Ringe telesex gjentatte ganger? Det er jo det samme som å kjøpe sex! Som om han skulle kjøpt ei hore, er det ok? Selvsagt ikke. Men så lenge du lar ham, så ser vel ikke han noen grunn til å slutte. Bryt forholdet, eneste fornuftige løsning.

Gjest Gjest
Skrevet

Menns seksualitet går i alle mulige himmelretninger. Lite å gjøre med det. På en måte er det også naturens garanti for menneskeartens bestående.

Skrevet

Æsj, er ikke telesex en form for utroskap da?? Jeg synes nå det. Men jeg spurte faktisk samboeren om dette for et par dager siden, hva han syntes. Nei, han syntes da ikke at det var noe galt i det, men han hadde aldri hatt behov for å gjøre det...skal si jeg ble lang i maska da! Spurte han om hva han hadde sagt hvis jeg begynte å ringe til sånt, og da lagde han en liten grimase bare, og sa at hm, nei hadde hadde nok ikke likt det så godt med han så likevel ikke på det som utroskap.

Sukk, menn er rare!

Gjest Arild
Skrevet

D hender at jeg og dama er lenge borte fra hverandre. Da har vi telesex. Det er utrolig herlig og opphissende. Vi setter begge pris på det.

Kanskje du skal prøve å ha telesex med han. Kanskje det er noe han savner i forholdet som du kan gi han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...