Moshy Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Ei venninne av meg påstår at hun synes vibrator-orgasmer er bedre enn orgasmer med en partner. Jeg hadde trodd det i utgangspunktet skulle vært omvendt, så derfor lurer jeg litt.. Hvilke orgasmer synes dere er best? Er det forskjell på selve orgasmene fra vibrator-orgasmer og orgasmer med en mann? Endret 9. september 2007 av Moshy
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Himmelvid forskjell. Vibratororgasmer er greie nok, men de går kun på det fysiske og ikke på det psykiske. Men jeg har ikke forsøkt sammen med en mann, så mulig det hadde hjulpet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Kan ikke sammenlignes engang! Vibratorer er ikke noe gode. Ekte vare er desidert best uansett!
Liskat Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Vibrator på klitoris er ikke spesielt gode, nei. Der er det fingrene mine som må brukes for at orgasmen skal bli god. Og det er vel bare en mann som har klart å slikke meg til orgasme enda, men det tror jeg har noe med teknikk og gjøre, har ikke helt funnet ut hva som funker for meg med tunge. Jeg bruker vibratoren for å få vaginal orgasme, siden jeg ikke klarer å stimulere g-punktet noe særlig med fingrene.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Min vibrator har sine gode og dårlige dager På de dårlige dagene så er orgasmene "små" og varer bare noen sekunder. På de gode dagene så kommer orgasmene på som perler på en snor. Det aller beste er når jeg ikke tar en liten pause etter en orgasme men holder det gående selv om det blir nesten uutholdelig. De orgasmene jeg får da er helt sinnsyk. Da er det eksplosjon og jeg spruter nok til at det håndkleet under blir kliss vått. Er helt svimmel og ør etterpå. Veldig greit, siden jeg aldri kommer uten vibrator. En liten bonus Skulle jeg klare å komme "bare" ved samleie så blir det sikkert bra det og, men har ikke noe sammenligningsgrunnlag per idag.
Gjest Frances Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes det er to helt forskjellige ting. Vibratororgasmer er mest en fysisk greie for å få ut litt stress.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Kommer an på lunet. Noen ganger sender maskinene meg til himmelen og ofte er det ,som du sier, bare det jeg kaller en teknisk orgasme.
FantasDick Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 De beste orgasmene er når kjæresten slikker meg, helt klart. Vibratoren kommer nok på en god andreplass, men det varierer fra dag til dag. Hans hender er bedre enn mine. Jeg får ikke orgasmer under samleie hvis jeg ikke har vibratoren med, og tilogmed da må jeg slite noe inn i hampen, men de orgasmene er bare rare. De er gode, men rare. Men orgasmene under samleie er best psykisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå