Barkhel Skrevet 13. mai 2007 #1 Del Skrevet 13. mai 2007 Heisann. Min datter på 13 år opplever stadig ekle og vonde drømmer. Vi har pratet en del om dette, men finner egentlig ikke noen årsak til disse drømmene. Leste et innlegg om drømmefanger som skal hjelpe mot dette. Er det noen av dere som har erfaring med bruk av drømmefanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. mai 2007 #2 Del Skrevet 13. mai 2007 17-åringen min har drømmefangeren over senga og sover godt hver eneste natt. Kan du ikke kjøpe en drømmefanger og se om det hjelper? Er jo ikke den altfor store utgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 13. mai 2007 #3 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har drømmefangere på soverommet. Om det virker, vet jeg ikke men kan jo påvirke positivt om en sier at det sies at de fanger opp de dårlige drømmene så en ikke får mareritt. Og så sies det at de skal henge over senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. mai 2007 #4 Del Skrevet 13. mai 2007 Se filmen Dreamcatcher hver natt før man legger seg Jeg ønsker meg drømmefanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. mai 2007 #5 Del Skrevet 13. mai 2007 HVa er en drømmefanger, og hvorfor hjelper den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. mai 2007 #6 Del Skrevet 13. mai 2007 Dreamcatcher Legend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 13. mai 2007 #7 Del Skrevet 13. mai 2007 Det sies at den skal fange opp vonde drømmer i nettet sitt så den ikke kommer til deg når du sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. mai 2007 #8 Del Skrevet 13. mai 2007 Trodde det var at det gode skulle fanges opp og bevares i nettet, men det vonde/onde slapp gjennom hullene i nettet og forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. mai 2007 #9 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg hadde drømmefanger i mange år. Merket ikke noen forskjell, men så er jeg veldig sjelden plaget med vonde drømmer uansett. Jeg kvittet meg med den for et par år siden da jeg syntes bruken av den har blitt utvannet og respektløs i alternativmiljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #10 Del Skrevet 14. mai 2007 Husk at den ikke skal røres på og henges på et sted hvor den får sol på seg.. Saken er vel det at den skal fange opp onde drømmer og de forsvinner når de får sol på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 14. mai 2007 #11 Del Skrevet 14. mai 2007 Sønnen min har drømmefanger, men tviler på at det er den som gjør at han bare drømmer fine drømmer. I tilegg så har han små stener under hodeputa (stener han har kjøpt i "spesielle butikker") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 14. mai 2007 #12 Del Skrevet 14. mai 2007 Verd et forsøk, er det ikke? Uansett er de ganske dekorative Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 14. mai 2007 #13 Del Skrevet 14. mai 2007 Verd et forsøk, er det ikke? Uansett er de ganske dekorative ← De er kjempefine og det er helt klart verdt et forsøk, for man vet jo aldri om dem faktisk virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. mai 2007 #14 Del Skrevet 15. mai 2007 Prøvde drømmefanger i en periode, den hang over sengen, men fikk faktisk mareritt de nettene. Kan jo være helt tilfeldig, men da jeg hengte den opp i vinduet istedenfor over sengen, forsvant marerittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barkhel Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 15. mai 2007 Takk for mange gode råd og vink. Tror jeg skal skaffe meg en slik til min datter. Noen som vet hvor disse kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 15. mai 2007 #16 Del Skrevet 15. mai 2007 http://www.ninashop.no/ men jeg vet ikke om jeg har lov til å legge ut denne linken her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barkhel Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 15. mai 2007 Surfet litt rundt på nettet, var innom Nina's shop, Arwen, Kalimera, og Shangrila, masse spennende å velge i. Så her blir det handel på meg - og forhåpentligvis en fornøyd datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 15. mai 2007 #18 Del Skrevet 15. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 19. mai 2007 #19 Del Skrevet 19. mai 2007 Trodde det var at det gode skulle fanges opp og bevares i nettet, men det vonde/onde slapp gjennom hullene i nettet og forsvant... Jeg har drømmefanger, og den henger over senga. Det er så at de vonde drømmene blir fanget i nettet. Når jeg kjenner at angsten kommer sigende innimellom så tømmer jeg drømmefangeren og så har jeg bare rolige drømmer lenge igjen... Mannen min syns jeg er tullete, men det virker for meg i hvert fall. Til et annet innlegg i tråden her om at den skal henge i sola; jeg trodde det var så at den IKKE skulle utsettes for sollys, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 19. mai 2007 #20 Del Skrevet 19. mai 2007 hva er en drømmefanger `? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå