Gå til innhold

Min brede rumpe

Anbefalte innlegg

Gjest Annik
Skrevet

Jeg er slank, har små bryster, er smal i livet og har litt bred rumpe.

Har merket at gutter/menn snur seg for å se på rumpa mi, derfor går jeg med klær og bukser som tydelig viser figuren min. På meg virker det som gutta liker litt brede rumper, det hjelper ivertfall på selvtilliten å se alle de lange blikka (hysj: blir kåt av det også) Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Harleybabe No1
Skrevet

Jepp, men jeg blir ikke kåt av det. Synes det er ufordragelig med de blikkene. Jeg ville aller helst ha vært foruten.

Skrevet

Da jeg var yngre syntes jeg d var litt ubehagelig, NÅ digger jeg d noe helt sinnsykt....(og får, som du sier, noen litt spes tanker....)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hrmf... - og så jeg som stadig konsentrerer meg beinhardt for IKKE å snu meg og/eller sikle når jeg møter en slik vakker skapning!

Kurver er flott! Og snart er det helg...og fri...og... :sjarmor:

Skrevet

Hehe! Ja sånn er livet, Trøffelhelten...... :ler:

Kos deg i helga du.... :sjarmor:

Gjest inkognito
Skrevet

Jeg ville ikke likt slike blikk. Det er fryktelig ubehagelig hvis jeg føler at noen stirrer på rumpa mi, for jeg liker den ikke selv. Jeg synes den er for bred. Jeg hadde aldri tolket det som at de likte den. Heller at de la merke til at den var for bred og derfor ikke greide å la være å stirre. Er man fornøyd med seg selv stiller kanskje saken seg litt annerledes. Kanskje man da lettere tolker stirringen positivt. Jeg ville følt det ubehagelig.

Gjest Andreas74
Skrevet

Mitt eget blikk blir titt og ofte fanget av en velformet kvinnerumpe. Litt omfang er bare bra :briller:

For min egen del ville jeg ikke giddet kikke etter noe jeg ikke likte å se på. Tror ikke jeg er så veldig spesiell der ... Så inkognito, hvis gutta kikker på deg tror jeg rett og slett det er fordi vi liker det vi ser. :sjarmor: Men det er klart, ikke alle kvinner som liker å bli stirret på uansett grunn, så vi kan jo forsøke å være litt diskrete.

Skrevet

Kvinnerumper er noe av det skjønneste som finnes... :sjarmor:

Skrevet

Kan ikke akuratt si jeg liker brede romper.. usjameg. Nei må være slankt og fint.

Skrevet

Det er døds sexy,spesiellt når den dekkes av en tynn brun blank strømpebukse helst UTEN truse,slik at man kan se rompesprekken.

Ta på dere strømpebukse jenter,det er vår, og vi gutter sikkler etter dere.

:o 8)

Tusen takk for at dere er til..

Skrevet

:oops: En herlig rumpe som viser trusekanten,det er nesten ikke til å holde ut det er så sexy.

Gjest tromsø
Skrevet

d e ikke d vi har men d andre trur vi har som jør at dæm lægg merke til folk.

Gjest Gyldenløwe
Skrevet

Rompe = bra

Mer rompe = enda bedre

Dette er så enkelt så ... :ler:

Skrevet

Gyldenløwe

Hva med for mye rumpe? Er det for mye eller best? :ler:

Gjest Gyldenløwe
Skrevet

Heh, det kan sikkert bli for mye også, men da er det vanligvis på kvinner som er særdeles usunt overvektige. Alt handler om å "bære sin kropp med stil"! På Cuba så jeg kvinner med rumper så store at de hadde gitt en vanlig norsk kvinne angst og lyst til å holde seg inne i huset resten av livet. På Cuba stappet de rumpene sine ned i de minste skjørtene de kunne finne og gikk ut for å danse. Now *that* I like :sjarmor:

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg får mest skryt av rompa mi. Kansje for det jeg ikke har så mye oventil. Er glad for at jeg har rompe da, noe mange andre jenter ikke har. Men om jeg skulle velge om jeg ville ha større pupper eller rompe ville jeg valgt pupper.

Gjest Gyldenløwe
Skrevet

Alt dette pratet om rumper får meg til å bli litt ... varm. Ser for meg jenta min bakfra, stående på alle fire med rumpa i været, rytmisk dissende, hendene mine trekker henne til meg, et godt tak rundt hoftene ...

Unnskyld meg jenter, hvorfor sitter jeg her foran PCen og "jobber" når kjæresten min ikke har fåttt sitt i dag. See ya! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Store dissende (negerdame) romper er :-? . Liker best en stram liten aerobic rompe ja :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...