Gå til innhold

Haukeliekspressen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å betale med kort på Haukeliekspressen, eller må man betale kontant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må betale kontant. (men når eg har gløymt det, har bussjåførene vore så greie at dei har køyrt meg til nærmaste minibank)

Skrevet

Ok! Takk :)

Skrevet

Hos Telemark Bilruter har du kunnet betale med kort (Visa, Mastercard etc) det siste året, mens hos Tide kan du ikke betale med kort, da smartkortløsningen deres er fra 90-tallet og ikke har mulighet til kredittkortbetaling. Det betyr at du kan betale med kort om du går på bussen mellom Oslo og Åmot, mens du må betale med kontanter mellom Åmot og Haugesund. Det er forøvrig tynt med minibanker i grisgrendte strøk, men sjåførene strekker seg langt for å gi deg muligheten til å bli med og betale underveis. Merk at du må ha Visa eller lignende i kortet, det er ikke Bank-Axept (de gamle bankkortene f.eks).

Gjest Vampyra
Skrevet

Første taler har helt rett. Haukeliexpressen tar ikke kort, men de kjører deg til nærmeste minibank :)

Skrevet

Jeg har altså betalt med kort på Haukeliekspressen flere ganger da jeg gikk på i Oslo… :)

Skrevet

Da prøver jeg med kort når jeg går på i Oslo! Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har alltid betalt kontant, for de har ikke kortautomat (bankkort) på Haukeliexpressen.

Skrevet

Ganske bra service å kjøre folk til minibanken da! :) (Selv om de selvsagt gjør det for å få kunder, men er ikke alle som tenker slik likevel.)

Skrevet

Samme erfaring som Bhrsrk - de tar kort når man drar fra Oslo, men ikke fra Haugesund. Har vært sånn det siste året eller noe sånt, etter at Telemark Bilruter byttet betalingssystem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...