Tiqa Skrevet 6. mars 2003 #1 Skrevet 6. mars 2003 Hvor i alle dager får jeg beskjært bildet mitt? Altså, fjernet deler av bildet - ikke gjøre om på størrelsen sånn sett. Jeg bruker Photo Editor... Noen som vet?
Crazee Skrevet 6. mars 2003 #2 Skrevet 6. mars 2003 Hmmm - kva for eit Photo Editor program? Er visst ein del med det namnet... Om det er frå Microsoft, kanskje du finn eit svar her: http://www.geocities.com/Athens/Delphi/647...470/photoed.htm
Gjest Ola Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Merk området, kopier og lim det inn i et nytt dokument.
Tusenfryd Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Jeg crop-er i Photoshop jeg - funker helt glimrende.
Crazee Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Jeg crop-er i Photoshop jeg - funker helt glimrende. Litt dyrt å investere i Photoshop då - særleg om ein berre skal croppa nokre bilete ;-) Om eg berre skal gjera sånne enkle ting, så brukar eg IrfanView i staden for. Raskt, enkelt og bill.... gratis. (Kan forresten bruka ein del Photoshop filter med det...)
Gjest Kira Skrevet 8. mars 2003 #7 Skrevet 8. mars 2003 Photoshop er ganske enkelt å "croppe" bildene. Og når man først har photoshop, Crazee så bruker man det gjerne til andre ting også.
Crazee Skrevet 8. mars 2003 #8 Skrevet 8. mars 2003 Veit det - men no sa jo Tiqa at ho brukte Photo Editor - og då blir det litt dyrt å investere i Photoshop for kun å gjera det ho ville... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå