Ce'Nedra Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Samboer og jeg vil reise bort neste helg, trenger å komme litt bort. Noen som har tips til hyggelige og romantiske steder i Norge? Eventuelt hva man kan finne på mens man er der? (Må ikke være i Oslo, Akershus, Oppland da vi har lyst til å se noe nytt ).
Gjest Vampyra Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Bergen er kjempekoselig når det er fint vær! Ellers er fjellet og kysten fullt av romantiske og flotte steder
MissJenny Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 jeg ville reist til sørlandet kanskje? eller der det ser ut til å være meldt finest vær. er jo fint med sol når man først reiser bort og nedover til sørlandet har det vært ganske fint i det siste
Ce'Nedra Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2007 På Solstrand var det ingenting ledig Får sjekke Stavern da
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Jeg får slenge inn samme linken som jeg fikk her inne.. http://www.dehistoriske.no/ Disse er verdt og sjekke ut, selv skal jeg på holsm hotel i juni og kan derfor ikke anbefalle noe enda..
Rosalie Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Dere er litt sent ute, da. I Oslo og omegn, og sikkert andre litt større steder, er det ikke hotellrom å oppdrive neste helg, pga 17. mai og langhelg.
Gjest Vampyra Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Men hva med et høyfjellshotell? Da kan dere gå lange deilige turer i frisk luft, og virkelig komme dere vekk fra alt og alle
Ce'Nedra Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2007 Takk for flere forslag Vet vi er sent ute, men er i sluttinnspurt av studier etc., så har ikke mulighet til å planlegge så lenge i forveien.. Trenger ikke å være på store steder, hadde egentlig noe som lå litt mer "ensomt" til i tankene. Skal sjekke ut De Historiske, var akkurat noe sånt vi tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå