Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Nå har jeg bestilt min først epakke fra strawberynet :hoppe: - når kan jeg regne med at pakken er i hånden min? Bestilte i dag.

Har ikke bestilt så mye, totalsummen er på 550 kr. ca. - hvis det har noe å si. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

Det tar mellom 5-20 dager. Siden du har bestilt for over kr 200, må pakken din innom toll. Du kan også spore pakken selv via posten.no (se nummer på din ordrebekreftelse).

Skrevet

Et par uker? Direkte fra Strawberry pleier det ta 5-6 dager, men pakken din må jo gjennom tollen også.

Gjest Catwoman
Skrevet

så lang tid ja. :forvirret: jaja... da får jeg bare vente. Hvis jeg er skikkelig heldig blir den sikkert stoppet i tollen.

Gjest Blanca
Skrevet
så lang tid ja.  :forvirret:  jaja... da får jeg bare vente. Hvis jeg er skikkelig heldig blir den sikkert stoppet i tollen.

Tror nok du må regne med at den blir stoppet, ja. De aller, aller fleste pakker fra SN blir det nå.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hva skjer da? hvis den blir stoppet?

Gjest Blanca
Skrevet
Hva skjer da? hvis den blir stoppet?

Du må betale moms (25%) + fortollingsgebyr (ca 90 kr).

Skrevet

har som oftest tatt ei uke her, kun en gang at det tok 14 dager.

Jeg bestilte 4 pakker på søn.kvelden, og de var på døre mi allerede på fredag:)

(bestilte forøvrig bla to øyeskygger fra chanel, lotus + safari etter tips/hjelp her inne, og er så fornøyd!!!!)

Gjest Catwoman
Skrevet

uffda... hvis det skjer så blir det vel ikke så mye fremtidig nettshopping på meg. :ler:

Gjest Blanca
Skrevet
har som oftest tatt ei uke her, kun en gang at det tok 14 dager.

Jeg bestilte 4 pakker på søn.kvelden, og de var på døre mi allerede på fredag:)

(bestilte forøvrig bla to øyeskygger fra chanel, lotus + safari etter tips/hjelp her inne, og er så fornøyd!!!!)

Under 200 kr tar det ikke lange tiden, men det tar noen dager ekstra når den må innom toll.

Ps: Safari er en av mine favorittskygger :).

• 2 uker senere...
Gjest Catwoman
Skrevet

Pakken kom i går :) Det ble monm og toll - totalt ca 225 kr.

men men... jeg har lært til neste gang. Jeg fikk det jeg skulle ha i allefall. :-D

Skrevet

Det tar ca 1 uke hvis pakkene inneholder kosmetikk eller hudpleie. Er det parfyme, blir pakkene sendt på annet vis fra Usa og tar ca 14 dager

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Jeg bestilte en pakke på fredag som var framme på tirsdag! Helt utrolig.

Skrevet
uffda... hvis det skjer så blir det vel ikke så mye fremtidig nettshopping på meg. :ler:

strawberrynet har jo fri frakt, så hvis du har mulighet til å dele pakken opp slik at det blir flere pakker til under 200, er det et tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...