Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sjaisa
Skrevet

Hei!

Min beste kompis gjennom flere år kjøpte seg i fjor leilighet sammen med en felles venn av oss. Nå ser det ut til at det blir noe mer mellom meg og den felles vennen. Men er litt skeptisk på hva dette kan ha å si for forholdet til bestekompisen min. Når de bor sammen ser jeg for meg at det kan bli problematisk å komme på besøk dit, om jeg da er på besøk hos den ene eller andre osv. Mulig jeg bekymrer meg for et problem som ikke er reelt her, men likevel... Noen synspunkter eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Min beste kompis gjennom flere år kjøpte seg i fjor leilighet sammen med en felles venn av oss. Nå ser det ut til at det blir noe mer mellom meg og den felles vennen. Men er litt skeptisk på hva dette kan ha å si for forholdet til bestekompisen min. Når de bor sammen ser jeg for meg at det kan bli problematisk å komme på besøk dit, om jeg da er på besøk hos den ene eller andre osv. Mulig jeg bekymrer meg for et problem som ikke er reelt her, men likevel... Noen synspunkter eller erfaringer?

:klaske: Skjønner ikke helt problemet. :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet
:klaske: Skjønner ikke helt problemet.  :roll:

Det gjør ikke jeg heller. Er du redd for at kjæresten skal tro du er utro hvis du drar dit uten at kjæresten er der? Hvis de er venner vet han vel at du og bestekompisen din er venner også?

Skrevet

Mulig jeg forklarte litt dårlig. Ikke noe sjalugreier nei. Bare om f.eks. kjæresten blir snurt når jeg kommer dit, og skal besøke kompisen og ikke ham. Eller omvendt. Eller om det nå blir slik at jeg alltid må være sammen med begge to om jeg kommer dit, vil jo gjerne ha både kjæreste- og vennetid separat. Vel, mulig det er bare jeg som ser problemet her, og bra er jo det i så fall.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Man har jo som du sier vennetid og kjærestetid.

Kinkig situasjon på en måte, men er det ikke bare å forklare det ovenfor kjæresten din a? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Da kan du invitere kompisen hjem til deg for vennetid. Eller besøke han når kjæresten er ute. Jeg ville hatt problemer med å besøke en kompis hvis kjøresten satt inne på et annet rom. Og hva er galt me då besøke dem begge to. Hvis dere flytter sammen eller gifter dere så blir dere jo deres kompis en del av dere begge to.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir så matt av sånne "problemstillinger"! Her er man på vei inn i et forhold, og så setter man seg ned og lurer på om ditt og datt kan bli et problem! :overrasket: Hvorfor gjør dere jenter dette (få menn som gjør slikt)? Hvorfor er dere så problemorienterte? "Jeg lurer på om dette kan bli et problem!" Hva slags utsagn er det? Hvorfor lure på det i det hele tatt? Hvis det blir et problem så tar du tak i det når det har oppstått, man trenger ikke å ta alle eventuelle problemer på forskudd. Slutt å tulle!

Gjest Gjest
Skrevet

For et merkelig problem!!

Dersom du vil være sammen med bare kompisen eller bare kjæresten så kan du vel gjøre det hos deg eller ett eller annet annet sted som ikke er i den leiligheten.

Og er du på besøk hos dem kan dere vel "henge sammen" alle sammen dersom begge er hjemme..

Gjest Gjest
Skrevet

Greit nok at dette kanskje ikke er verdens største problem, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange på KG skal være så frekke.

TS lurer tydeligvis på dette, og om du ikke har innspill til saken, eller eventuelt disse er av typen "drit i å lage scenarioer oppe i hodet ditt", så kan du vel like gjerne la være å svare. Selvfølgelig er dette et diskusjonsforum der ulike meninger skal kunne komme frem, men dette er ikke meninger, bare ren drittslenging!

Dette er mye av grunnen til at jeg sjelden er på KG lengre, blir så matt av den skarpe tonen her. Folk har forskjellige problemer, og uansett har vel TS aldri sagt at dette er "hennes eneste bekymring i verden". Herregud...

Gjest Gjest
Skrevet

Det ER dumt å lage problemer som ikke eksisterer oppi sitt eget hode, da! Og ved å bli med på å diskutere ikke-eksisterende problemer er man jo bare med på å få det til å koke enda mere i kålen til folk! Noen trenger å bli dratt ned på jorda og få høre "Slutt å lage deg problemer! Det er ikke bra å gå rundt å bekymre seg!". For det er det faktisk ikke! Så jeg kaller dette omsorg og nestekjærlighet og noen ganger må men bare være litt skarp for å få folk til å høre.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hva med å henge med begge på stua, og så kan du gå inn på rommet til flørtegutt når dere vil ha privatliv? :)

Og ja, slutt å svar så frekt! Jøsseballer.

Skrevet

Jeg tror dette løser seg hvis dere prater om det, alle tre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...