Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg fikk mensen den 5 mai varte berre til 7 mai..Og blødningen var berre kraftig eine dagen dei 2 andre var det mer rosa blødning når eg tørket med var det rosa farge på papiret?Eg har snakket med flere og dei synst og at tre dager med mens er litt lite?For den 4 dagen var det mer brunlig utflod men berre litt?Og so har eg hatt konstant søt behov spesielt etter sjokolade?Visst eg eventuelt skal ta ein test kor tid kan eg ta den? stor klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test på en morgen du - eller ev på dagen etter at du ikke har spist/drukket på minst 4 timer.

3 dager mens er ikke uvanlig nei. Det kan hende innimellom

Skrevet
Ta en test på en morgen du - eller ev på dagen etter at du ikke har spist/drukket på minst 4 timer.

men veit du ka som gjer at når eg kniper på brystvortene kommer det ut net som blank veske? :overrasket:

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle ha IKM 1.5, men har ikke fått noen mens enda. Har tatt noen tester og, både billigstrimler og CB, men de var negative. MEN, jeg har ikke tatt dem om morgenen eller 4 timer etter mat/drikke. Må det være under de forutsetningene vi tar testen??

Er tydeligvis ikke gravid, så jeg håper inderlig mensen kommer snart, for ingen mens ingen EL.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...