Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette emnet har vært oppe mange ganger, og her kommer det igjen.

Ville bare gi ett tips om Change. Ikke altfordyre BHer som passer meg som bruker str 65H.

(tror de med større cup enn dette får problemer)

Andre tips om rimelige BH merker taes imot med takk, ikke netthandel da jeg gjerne vil prøve dem på. Og hvorfor er det så lite fikse BHer i store cupstørrelser :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg såg at i København så har Change en egen butikk. :) Der skal jeg neste gang!

Skrevet

Tok litt feil her, de fører større cuper, sitat fra hjemmesiden

Sizes range from:  65-100  A B C D DD E F G H I J    Prices range from: 25-50 €

Gjett hvor turen går dersom jeg skal til Kjøbenhavn ja :) Ellers så har de jo butikker i norge også. Har selv kjøpt BH på Stovner når jeg var i Oslo.

Skrevet

La Lina i Oslo har BH'er opp til J-cup.

Skrevet (endret)

Dit skal jeg nok ta meg en tur ganske snart! Takk for tips! :tommel:

Hvordan er prisene hos Change forresten?

Endret av Latee
Skrevet

Veldig varierende, fra 4-500 kroner til langt mer.

Gjest Catwoman
Skrevet

Og change åpner en butikke i Skien til høsten ser jeg.... helt utrolig.... di jeg skal jeg ihvertfall gå å kikke. :)

Skrevet

Jeg har fått change bher til 199,- også.

Skrevet

Ah, så fin butikk!

Dere som har vært på Stovnersenteret: Er dette den undertøysbutikken som ligger på et hjørnet?

Skal ta en titt neste gang min kjære vil dra til Stovnersenteret for å kjøpe datating. Men 70DD / E så er nemlig utvalget i kjedebutikker ganske lite...

Skrevet
Jeg har fått change bher til 199,- også.

Dette så veldig interessant ut. Jeg skal egentlig ha 65C, men synes det blir veldig dyrt på Lalina (koster jo 500-600 kr). Noen som vet om de fører størrelsen min i denne butikken, og om jeg kan forvente å finne den til ca 200-300 kr? Hvordan er kvaliteten, sitter de bra?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg synes kvaliteten er kjempebra til den prisen, og jeg har sett bh'er til langt under 4-500. De har veldig mye forskjellig - både basicting og mer pyntet. Veldig mange fine bikinier også! Dessuten har de "innetøy" i deilige stoffer og fine snitt.

Skrevet

Det er Change på Vinterbro senteret også :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Hmm, må si jeg er bra nysgjerrig på hvordan dere med "rare" BH-størrelser ser ut..  :sjenert:

(ikke på noen måte vondt ment!  :tommel:)

Ok, dette var offtopic *liste seg ut igjen*

Tynne rundt ribbena men litt str på puppene ;)

Skrevet

Ja, jeg er tydeligvis også tynn rundt brystkassa og med litt mer fyll på toppen. Mine DD / E-pupper er omtrent en mannlig håndfull (testet med min kjære). Det er egentlig ikke så voldsomt stort, selv om en E-cup unektelig høres voldsomt ut.

(Sånn sett er kanskje de bh'ene jeg kjøpte i Japan enda merkeligere: 70F. ;) )

Jeg tror nok det er mange flere jenter der ute med disse størrelsene, men de vet det ikke, evt de gidder ikke betale i dyre dommer og kjøper heller noe som passer sånn mer eller mindre i kjedebutikkene.

Skrevet

70F/E her (avhengig av vekten). Jeg har en normal C cup ifølge en undertøysbutikk her i Bergen, men siden jeg er veldig smal rundt ryggen må jeg opp i cup og ned i målet rundt. Dessverre har jeg litt mage, så jeg ser sikkert litt sær ut naken :ler:

Skrevet

å det var masse fine bher og bikini.. har 75-80 e-f..alt etter merke og fasong på undertøyet.. prøvde 75f på Lindex..når de loved all boobs..men mine var visst ikke loveable for bhene var altfor små..og stive padded cuper, uff da.. men nå ska eg jammen se om eg finner Change i nærheten..

Skrevet

BHene ser virkelig fine ut, men sitter de skikkelig??? LaSenza har jo også "rare størrelser", men passformen funker jo ikke. Elsker Freya, jeg, men er enig i at det hadde vært fantastisk med gode, rimeligere BHer. Og en bikini eller to...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var innom Change på Stovernsenteret i dag. (ligger på hjørnet ved Free Record Shop). De har et veldig stort utvalg, alt fra helt basic til ting med blonder og snorer og diverse. De har også et solid utvalg i størrelser i butikken. Jeg trengte altså 70DD eller E, og ville ha i beige. Hadde 3 forskjellige typer å velge mellom, siden jeg ville ha noen som er helt glatte. Hadde jeg tatt hva som helst i beige / lys brun, så kunne jeg vel valgt blandt 7 typer. I str. 70 E. Faktisk. Amazing!

Når det gjelder kvalitet, så synes jeg de var greie nok, i hvertfall i forhold til pris. Jeg kjøpte en bh til 299. Den var litt løsere i strikken på baksiden enn det dyrere bh'er ofte er. Jeg prøvde 65E, og den satt bedre over ryggen, men cup'en var litt for liten. Fant ut at jeg ville heller ha riktig cup, og heller ha strikken strammere og så sy den inn senere. Hadde jeg ventet til neste uke, så kunne jeg fått 65F, som kanskje hadde vært perfekt, men jeg er ganske fornøyd nå.

Siden båndet over ryggen er litt løst i materialet, ville jeg kanskje ikke brukt bh'er hvis jeg hadde hatt større pupper, siden jeg ikke tror de har nok støtte. Mulig de som er enda større i cup og omkrets faktisk har litt mer hold, men er ikke sikker. Passformen var fin til meg, men jeg bruker La Senza-bh'er også, så kanskje jeg er heldig.

Skrevet

Miros: Selv om jeg er 70E så er jeg hverken spesielt brystfager eller rar i fasongen. :ler: Jeg ser nok ut som en hvem som helst du kunne møtt på gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...