Frøya*0803 Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 Hallo der! Er det noen som kjenner til fine brudeslotter eller -marsjer fra Nordland? Helst fra Steigen eller Gildeskål. Er svært takknemlig for svar! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisken Skrevet 23. februar 2002 #2 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg vet om tre brudeslotter/-marsjer fra Nordland: Fra Beiarn, Lødingen og Sørfold (eller Skjerstad?). Disse brudemarsjene er blant annet utgitt på en av Susanne Lundengs CDer som kom ut i 1994 - jeg husker ikke hva den het. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 23. februar 2002 #3 Del Skrevet 23. februar 2002 Det er også en fra Saltdalen. Den fra Lødingen er det Halvdan Sivertsen som har laget og skal visst være veldig fin. Jeg har ikke hørt den selv12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 23. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 23. februar 2002 Tusen takk for tipsene! De skal sjekkes ut med en gang.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisken Skrevet 24. februar 2002 #5 Del Skrevet 24. februar 2002 CD-plata til Susanne Lundeng heter "Drag". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 24. februar 2002 #6 Del Skrevet 24. februar 2002 vi skal ha bruremarsj fra Lødingen! Den er kjempefin syns både jeg og han. Vi skal ha den når vi går ut av kirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 25. februar 2002 #7 Del Skrevet 25. februar 2002 Vi lurer på å ha brudemarsj fra Saltdal til utgang. Synes den er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå