HappyPink Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hei, Hvilken Spray Tan er best og er det verdt og prøve? Har fått forskjellige tilbakemeldinger og er usikker på om det er noe for meg! Takker for alle svar og synspunkter. Ønsker alle en god 17 mai. Klem HP :rødme:
Ce'Nedra Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Uff, dette har jeg slitt med selv.. Om man gjør det i salonger, blir det jo veldig fint, men hjemme er det håpløst. Kan bare si hva du IKKE bør teste, og det er Tan Can. Den er altfor mørk for nordisk hud (om du har det), og bør ikke brukes om man ikke allerede har et greit underlag. Jeg ble i alle fall skjoldete mørk oransje..
FantasDick Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har brukt Tan Can flere ganger og er superfornøyd! Få en kjæreste eller venninne til å spraye deg, så blir det så fint, så. Jeg er likblek, men det ble veldig fint med Tan Can. Naturlig, fin farge som ikke ble skjoldete.
FashionySara Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har brukt Tan Can flere ganger og er superfornøyd! Få en kjæreste eller venninne til å spraye deg, så blir det så fint, så. Jeg er likblek, men det ble veldig fint med Tan Can. Naturlig, fin farge som ikke ble skjoldete. ← Signerer denne.
Gjest Borghild Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Estee Lauder sin er bra. Men styr unna Loreal! Stanker død og grønn fordervelse og blir skjoldete og jævlig.
Bina Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er storfan av Model co sin tan in a can. Finnes i to typer, en med farge når du sprayer og en klar. Har fått masse skryt av fargen jeg får av denne, og jeg er lys i huden fra før
HappyPink Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2007 Tusen takk for mange svar! Da for jeg gå og shoppe så jeg er klar til 17 mai. Klem HP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå