Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er røykfri på åttende dagen nå, og satser på å være det resten av livet. Jeg har i de siste månedene vært helt ute av form, og har merket konsekvensene av å kjederøyke (jeg røkte mye). Når kan jeg forvente at kondisjonen blir litt bedre? Akkurat nå er den så dårlig at jeg hiver etter pusten etter å bare ha gått opp en bratt bakke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristin_
Skrevet

Min ble bedre etter ca en uke, men jeg trente litt også. Hvis du holder deg litt i bevegelse burde det bedre seg, sakte men sikkert :)

Skrevet

Etter ca en uke blir det lettere å puste. Skal du få bedre kondis må du nok trene litt også. Men du trener opp kondisen mye fortere nå enn da du røyket.

Og forresten :klappe: for røykeslutt.

Skrevet
Og forresten :klappe: for røykeslutt.

Takk! Er litt stolt, spesielt etter at jeg hadde røyksug i kveld, og fant to sigaretter i en skuff jeg hadde glemt. Rett ned i søppelsjakten med dem.:)

Jeg har trent lite de siste månedene, skolestress og ikke minst problemer med kondis p.g.a all røykingen. Men nå satser jeg på å begynne å trene igjen fra mandag av.

Jeg beveger meg mye i hverdagen, og merker at oppoverbakkene går lettere nå. :)

Skrevet
Takk! Er litt stolt, spesielt etter at jeg hadde røyksug i kveld, og fant to sigaretter i en skuff jeg hadde glemt. Rett ned i søppelsjakten med dem.:)

Så flink du er! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...