Quirky Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Er røykfri på åttende dagen nå, og satser på å være det resten av livet. Jeg har i de siste månedene vært helt ute av form, og har merket konsekvensene av å kjederøyke (jeg røkte mye). Når kan jeg forvente at kondisjonen blir litt bedre? Akkurat nå er den så dårlig at jeg hiver etter pusten etter å bare ha gått opp en bratt bakke.
Gjest Kristin_ Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Min ble bedre etter ca en uke, men jeg trente litt også. Hvis du holder deg litt i bevegelse burde det bedre seg, sakte men sikkert
bella domina Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Etter ca en uke blir det lettere å puste. Skal du få bedre kondis må du nok trene litt også. Men du trener opp kondisen mye fortere nå enn da du røyket. Og forresten for røykeslutt.
Quirky Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Og forresten for røykeslutt. Takk! Er litt stolt, spesielt etter at jeg hadde røyksug i kveld, og fant to sigaretter i en skuff jeg hadde glemt. Rett ned i søppelsjakten med dem. Jeg har trent lite de siste månedene, skolestress og ikke minst problemer med kondis p.g.a all røykingen. Men nå satser jeg på å begynne å trene igjen fra mandag av. Jeg beveger meg mye i hverdagen, og merker at oppoverbakkene går lettere nå.
Grønt blad Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Takk! Er litt stolt, spesielt etter at jeg hadde røyksug i kveld, og fant to sigaretter i en skuff jeg hadde glemt. Rett ned i søppelsjakten med dem. Så flink du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå