Gjest Catwoman Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hvordan er størrelsene herfra? Ser på måletabellen at man bør besitlle en størrelse større enn man vanligvis bruker. I følge målene i den tabellen er jeg en størrelse 34, og bør da bestille 36. Men jeg er ikke en størrelse 34 i de butikkene jeg pleier å handle i ihvertfall - bruker 36 og av og til 38. Så hvilken størrelse bør jeg bestille da? 36 eller 38?
Gjest Elastica Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er vanligvis 36, men har kjøpt 38. Nå skal det sies at jeg ikke har handlet mye, bare en omslagskjole og en omslagsstrikkejakke. Når jeg tenker meg om har ikke disse akkurat vært for små... Ble du noe klokere?? Heldigvis er det returrett.
Mizty Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Første gang jeg handlet der kjøpte jeg en str. større enn jeg pleier. Neste gang glemte jeg meg og kjøpte den str. jeg vanligvis kjøper. Passet perfekt de, så jeg tror du trygt kan bestille 36. Mizty
trulta_ Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg bruker også samme størrelse i klær fra laredoute som i klær fra andre butikker.
Gjest Catwoman Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 takk for svar. Så noen litt fine kosebukser og noe topper, vet ikke om jeg tar sjansen - selv om jeg har returrett er det så styrete å sende tilbake.
Luzi Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 synes de er ganske normale i størrelsen jeg, er vel helst på sko de er veldig små i størrelsen. (yey ) Så jeg ville ha bestillt samme som du alltid bruker. (Se veldig godt over plagget/kjenn på stoffet når du har fått det før du bestemmer deg for å beholde det. har mye dritt derfra som jeg kun har kunne brukt en gang, fordi det blir så fort slapt og mister formen.) Og noen av plaggene er enormt korte i armene! eller kanskje det bare jeg jeg som har apearmer hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå