Gå til innhold

Graviditet og kåthet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var gravid så var jeg så kåt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Vi besøkte sambo sine foreldre og jeg onanerte på do. Jeg klarte bare ikke å holde meg. Det var så ekstremt. Vi hadde sex dagen før fødselen. To uker etter fødsel så prøvde vi sex. Pga stingene så var det veldig sårt. Savnet sex enormt mye og prøvde å bruke dusjen til å få orgasme. Da jeg kjente at orgasmen kom så ble jeg faktisk redd. Var redd at det ville gjøre vondt eller noe. Hadde jo fått 4 sting og gått gjennom en fødsel. Jeg fikk så enorm orgasme at jeg trodde jeg skulle svime rett av. Har flere barn og orgasmen etter fødsel har vært sinnsykt bra. Det var orgasme pga onani. Samleie turde jeg ikke før etter flere uker, unntatt etter første.

Jeg vet ikke om dette er vanlig, etter siste barn så var jeg så lykkelig etter fødselen at jeg hadde lyst på min mann.Det var to dager etter fødsel.Jeg faktisk gledet meg til å kunne dele min lykke til min mann ved å elske.

Vil understreke at mine fødsler har gått raskt og helt normalt uten komplikasjoner.

Virker dette rart?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...