Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. mars 2003 #1 Skrevet 6. mars 2003 Etter å ha gått lei av Friends en stund har jeg nå for alvor begynt å like serien igjen.. jeg har sett flere episoder om kveldene de siste dagene (har sesong 1-8 på DVD) og tok en titt på; www.nbc.com/Friends Der finner du en link som heter Phoebe's Scrapbook- ta en titt og ha en liten mimrestund for deg selv :D mange fine bilder og morsomme kommentarer. Milla
Nala Skrevet 6. mars 2003 #2 Skrevet 6. mars 2003 Kjempemorsomt!! :D ELSKER Friends, så denne var kul! Men altså, er sesong 8 kommet ut på DVD her hjemme? Selv har vi sesong 1-7 og jeg gleder meg masse til å kunne titte gjennom sesong 8 også når det passer meg. Du har kanskje kjøpt din i ytlandet? Hvis du har tips til steder å handle DVDene på nettet må du forresten gjerne legge igjen link her, Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. mars 2003 #3 Skrevet 6. mars 2003 www.frs.no Free Record Shop sine nettsider i Norge har Friends sesong 8 på DVD i Sone 2 format som brukes i Norge (hvis du ikke har sonefri spiller slik som jeg). Prisen er 579 kroner. ADD: Jeg kan jo legge til en ting til; du sparer null og niks på å kjøpe Friends på DVD på amazon, dvdon, zailor, blackstar etc. De er så populære at ingen selger de til såkalt lavpris, for en hel sesong (uansett hvilken sesong) ligger prisen på rundt 500 kroner. For VHS er det billigere selvsagt. Hvis noen har sett DVD'ene billigere ett annet sted så fortell-fortell. Milla
Nala Skrevet 6. mars 2003 #4 Skrevet 6. mars 2003 Takk for tipset, Milla. Mulig vi må svi av litt penger for å få sesong 8 også Forresten, jeg mener at et vennepar av oss kjøpte en sesong av Friends ganske billig på OBS for en tid tilbake. Mulig jeg tar feil, men... Selv har vi shoppa på videobutikker og bokhandler. Bare MÅTTE ha det!
*Stylish* Skrevet 6. mars 2003 #5 Skrevet 6. mars 2003 *mimre mimre* Bringer tilbake mange minner ja Veldig morsomt å se. Fikk lyst til å se på en del av episodene nå... Spesielt den hvor Chandler blir straffet av Joey og må være i den boksen. Har sesong 1-6 på VHS. Begynte desverre å kjøpe før jeg fikk DVD spiller.. Friends er aboslutt min yndlings serie.. :D
Snehvit Skrevet 6. mars 2003 #6 Skrevet 6. mars 2003 Hvis noen har sett DVD'ene billigere ett annet sted så fortell-fortell. Jeg har kjøpt mine Friends DVD'er fra http://www.playserver5.com/play247.asp?page=front&r=R2, der frakten er inkludert i prisen. De har alltid masse tilbud på billige filmer (se under Bargains), så Friends-filmene kjøpte jeg da de solgte to filmer for prisen av én. Sesong 9 av Friends blir forøvrig lansert den 17. mars, og kan forhåndsbestilles nå.
Ruby Skrevet 6. mars 2003 #7 Skrevet 6. mars 2003 Jeg har også alle sesongene på DVD og venter spent på sesong 9. Blir aldri lei av denne serien heller. Og Phoebes Scrapbook er vel verdt en titt for all oss fans!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå