Gå til innhold

Gave i bryllup i England

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innvitert i bryllup i England til sommeren. Jeg har har i den forbindelse selvfølgelig lyst å gi den perfekte gave. Etter et halvt års tankevirksomhet har jeg ca null forslag. Kan noen hjelpe meg?

Jeg har lyst å gi noe som er litt norsk, men ikke noe rosemalte greier.

Brudeparet er britisk, og har ikke noen tilknytning til Norge, utenom meg og litt igjennom arbeid.

Det må da i tillegg være mulig og ta med på flyet.

Veldig glad for forslag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rørospledd?

Berger har forresten også mange flotte pledd, endel billigere enn Rørospleddene. Kjøpte et digert et til jul, med rokokkomønster i to lillatoner. Varmt og deilig.

Endret av onyx
Skrevet

Det finnes massevis av ny og gammel norsk design som ikke er bondsk. Linduker, glasskunst, div småting til huset, vaser, boller mm. I oslo så ligger det en butikk i theresesgate som er grei å besøke da alt i butikken er av norsk design (men norsk design behøver ikke bety norskprodusert..) Ellers så får du spørre på diverse hus og hjem butikker etter noe som er norskdesignet.

Skrevet

Vet jo ikke hvor du bor, men bor du i nærheten av Oslo, så ta turen til Norway Design. Der har de mye lekkert.

Skrevet

Noe i skandinavisk design.

Skrevet

Du kan jo f.eks kjøpe noe fra Hadeland Glassverk :)

Skrevet

Tusen takk for flere gode tips som jeg skal sjekk ut.

Bor nok altfor langt fra Oslo til å ta en tur i de konkrete butikkene.

Kom gjerne med flere tips eller erfaringer.

Skrevet

Hva med pledd fra Oleana? De finnes i interiørbutikker. Du kan jo kontakte Oleana for å sjekke hvor nærmeste forhandler er. Mange forskjellige mønstre og farger. Men i likhet med all (norsk) design koster de. Tror du må regne med 1800,-Skjønner deg godt hvis du synes det blir i overkant. Men da har jeg hvertfall kommet med et forslag ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å kjøpe noen kunstglass fra Hadeland glassverk eller en ostehøvel i sølv?

Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet
Jeg er innvitert i bryllup i England til sommeren. Jeg har har i den forbindelse selvfølgelig lyst å gi den perfekte gave. Etter et halvt års tankevirksomhet har jeg ca null forslag. Kan noen hjelpe meg?

Jeg har lyst å gi noe som er litt norsk, men ikke noe rosemalte greier.

Brudeparet er britisk, og har ikke noen tilknytning til Norge, utenom meg og litt igjennom arbeid.

Det må da i tillegg være mulig og ta med på flyet.

Veldig glad for forslag...

Hei,

Pur Norsk er en god idè og de har mange gaveideer som ikke er trauste og tradisjonelle - sjekk nettbutikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...