Gå til innhold

Angrer på skoene jeg kjøpte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg brudesko i slutten av mars.. nå angrer jeg, og har lyst på noen andre.. Kjøpte dem på brudebutikk, så de var jo dyre..dumme meg :sjenert:

Skal hente kjolen i juni, tror dere det er mulig å få byttet dem da etter såpass lang tid?

Fant ut at jeg får gnagsår av dem bare jeg har dem på i 5-10 min, det lover jo dårlig.. Dessuten ble jeg så høy at jeg nesten tar sambo igjen føler jeg..(selv om han er over 10 cm høyere) er 175 fra før og liker ikke følelsen av å bli over 1.80... Er liksom høy nok fra før :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan jo forsøke å bytte. Men det spørs vel om det går hvis du har gått mye i dem allerede. (Jeg ville tatt kontakt med butikken NÅ, ikke i juni).

Får du ikke byttet så synes jeg at det absolutt smarteste er å kjøpe et nytt par, uansett hva det koster. Det er jo tross alt en viktig dag dette. Å gå rundt med vonde bein og gnagsår på den dagen det hadde ikke jeg gjort.

Jeg har selv kjøpt meg 2 par sko. Et par med høye hæler og et par med lavere. Så kan jeg skifte til de lavere hælene ut over kvelden hvis jeg blir sliten i beina. Skoene med lavest hæl var satt ned til halv pris, og når de andre kostet under 1000 kroner så synes jeg det var helt kurant jeg. hadde faktisk trodd at slike sko skulle være mye dyrere.

Endret av orakel
Skrevet

Jeg ville brukt det med gnagsår som argument for å få bytte. Grunnen til at vi kjøper dyre sko til denne dagen er jo fordi de skal være gode å gå med! Er ikke sikkert du får byttet likevel, men det er jo verdt et forsøk. Men enig med Orakel, gjør det nå, ikke i juni.

Skrevet

Du har ikke noe krav på å få bytte, men om du stikker innom (snarest) med skoene (som du vasker under først) og forteller at du angrer deg sånn forde du får gnagsår av de, så kan det hende de er geme og lar deg bytte.

Om de ikke synes du kan bytte, så spør du om et avslag på nye sko dersom de har andre modeller som passer deg. Vær søt og hyggelig og litt (men ikke for mye) fortivla så er det langt mer sansynlig at de vil hjelpe deg enn om du bare feier inn eller ringe og spør.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg angrer også på skovalg, og det stod på kvitteringen at jeg kunne bytte i andre varer innen 8 dager. Siden jeg ikke hadde noe annet som jeg trengte i en brudebutikk har jeg beholdt skoene. Jeg satser på å gå de til før bryllupet.

Skrevet

Jeg kan ikke dra dit før i juni, da det er ganske langt unna her jeg bor.. :forvirret:

Skrevet
Jeg kan ikke dra dit før i juni, da det er ganske langt unna her jeg bor.. :forvirret:

Jeg vil tro det uansett er for sent, da de fleste butikker har maks 10 dagers deponering. Å komme og ville bytte et par måneder etter kjøpet er sent.

Skrevet

Du kan jo ringe og forklare situasjonen over telefon? Bare høre om det er håp. Da kan du jo evt sende de i posten.

Skrevet

Går jo an å legge de ut på finn.no, eller et annet sted. Du taper litt penger på det, men det er bedre enn å sitte med sko du ikke får brukt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du får jo kjøpt noe som du kan spraye skoene med som gjør at de blir formet etter føttene dine. Spør i en skobutikk. Synd å ikke få brukt skoene....

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Jeg kjøpte meg brudesko i slutten av mars.. nå angrer jeg, og har lyst på noen andre.. Kjøpte dem på brudebutikk, så de var jo dyre..dumme meg :sjenert:

Skal hente kjolen i juni, tror dere det er mulig å få byttet dem da etter såpass lang tid?

Fant ut at jeg får gnagsår av dem bare jeg har dem på i 5-10 min, det lover jo dårlig.. Dessuten ble jeg så høy at jeg nesten tar sambo igjen føler jeg..(selv om han er over 10 cm høyere) er 175 fra før og liker ikke følelsen av å bli over 1.80... Er liksom høy nok fra før :forvirret:

Vi kan jo bytte :sol: Har str 39

Endret av Lund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...