chanell Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Noen her som har det pudderet i sjakkruter som har flere forskjellige farver? Jeg har forstått det slik at man kan bruke det som øyenskygge og solpudder..... jeg har litt lyst på det mørkeste i brune toner, erfaringer?
kitekatt Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har den med hvite, kobber og brune ruter og liker den godt. Ikke som øyeskygge, da den er for skimrende for meg der, men synes den er fin som solpudder. Men den må brukes i SMÅ mengder
Gjest Borghild Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har også den. Tror den heter True Shimmering Tones. Den er nydelig, men må brukes i små mengder ja.
Silkepus Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har den med hvite, kobber og brune ruter og liker den godt. Ikke som øyeskygge, da den er for skimrende for meg der, men synes den er fin som solpudder. Men den må brukes i SMÅ mengder ← Den har jeg og :-) Bruker bare den hvite som highlighter på øyne..den er veldig fin, men gir kanskje ikke så mye farge syntes jeg..fin i panne og kinn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå