Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Noen som bruker strømpeholder her? Når bruker

dere det?kun hjemme eller også ute? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det er særlig praktisk under andre plagg, men jeg har heller ikke prøvd det hjemme.

Kanskje jeg skulle? ;)

Skrevet

Ja det synes jeg du skal prøve :)

Så får jeg høre hva du synes

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg bruker det ofte. Strømpebukser er ubehagelig og en del stay-ups gir meg utslett så jeg varierer med strømper og strømpeholder, kanskje 2 ganger i uka i gjennomsnitt. Da bruker jeg en skikkelig hofteholder, ikke spesielt sexy, men den er komfortabel, holder seg på plass og holder strømpene på plass.

Hvis man skal bruke strømper til daglig er det essensielt å ha en skikkelig hofteholder, de fleste du får er til å se sexy ut i, og er ubehagelige å bruke og vanskelige å få strømpene til å sitte med.

Jeg bruker for det meste strømper under skjørt, men det går fint under bukser også, så lenge de ikke er veldig trange for da blir det lett bulker der strømpefestene sitter.

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Stocking lover_*
Skrevet
Jeg bruker det ofte. Strømpebukser er ubehagelig og en del stay-ups gir meg utslett så jeg varierer med strømper og strømpeholder, kanskje 2 ganger i uka i gjennomsnitt. Da bruker jeg en skikkelig hofteholder, ikke spesielt sexy, men den er komfortabel, holder seg på plass og holder strømpene på plass.

Hvis man skal bruke strømper til daglig er det essensielt å ha en skikkelig hofteholder, de fleste du får er til å se sexy ut i, og er ubehagelige å bruke og vanskelige å få strømpene til å sitte med.

Jeg bruker for det meste strømper under skjørt, men det går fint under bukser også, så lenge de ikke er veldig trange for da blir det lett bulker der strømpefestene sitter.

Hei Elfrida,

Hyggelig å høre at det faktisk er noen som bruker dette. Selv om du kanskje ikke synes en "vanlig" strømpeholder er spesielt sexy er det jo i utgangspunktet sexy med strømper og strømpeholder uansett. Ønsker du at det skal være sexy er det jo bare å bruke kort skjørt og la skjørtekanten nærme seg strømpekanten! Valget er ditt.

Ha en hyggelig adventstid med strømper og skjørt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...