Lizzee Skrevet 12. mai 2007 #21 Del Skrevet 12. mai 2007 Serbia var enda bedre enn jeg huska! Best hittil! ← Og dama kunne jo synge også! Ellers synes jeg det har vært mange slette vokalprestasjoner. Mye show og staffasje, men lite sangprestasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. mai 2007 #22 Del Skrevet 12. mai 2007 What the f**k?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 12. mai 2007 Ukraina var noe spesiell ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mai 2007 #24 Del Skrevet 12. mai 2007 Eh... Ukraina?? What?? ← Han er visst komiker, så det er vel ment som en slags parodi eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. mai 2007 #25 Del Skrevet 12. mai 2007 Men hva ER det England driver med???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. mai 2007 #26 Del Skrevet 12. mai 2007 Øhm! Null poeng til UK igjen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 12. mai 2007 #27 Del Skrevet 12. mai 2007 Ok, ser sveitsisk TV og kommentatoren begynner virkelig å bli varm i trøya.... Morsom og slem! Og om det Ukrainske bidraget? Fritt oversatt "så teit at de vil helt sikkert vinne..." Som om sveitsere bør snakke, tatt i betraktning sitt eget elendige bidrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 12. mai 2007 #28 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tror jeg blir i denne tråden jeg... Det ble litt mer morsomt og sosialt å se på nå som jeg ikke er "alene" lenger. MGP handler jo litt om å få kritisere eller kommentere ved siden av - sammen med andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. mai 2007 #29 Del Skrevet 12. mai 2007 uff, nå blir jeg nesten flau. Det var ikke bra sang. Minna meg nesten om litt dårlig Aqua. Men ukraina var drit kul. Har lasta den ned alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 12. mai 2007 UK er jo helt på viddene! Eller vingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. mai 2007 #31 Del Skrevet 12. mai 2007 Slutty airhostess...passer UK bra det når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. mai 2007 #32 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tror jeg blir i denne tråden jeg... Det ble litt mer morsomt og sosialt å se på nå som jeg ikke er "alene" lenger. MGP handler jo litt om å få kritisere eller kommentere ved siden av - sammen med andre!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 12. mai 2007 #33 Del Skrevet 12. mai 2007 Så mange grusomme låter... skjønner nå at dersom Norge skulle gått videre.. så skulle Guri sendt mannen sin .....med hennes kostymer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 12. mai 2007 #34 Del Skrevet 12. mai 2007 United Kingdom... zero points! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 12. mai 2007 #35 Del Skrevet 12. mai 2007 Slutty airhostess...passer UK bra det når jeg tenker meg om ← Så mange grusomme låter... skjønner nå at dersom Norge skulle gått videre.. så skulle Guri sendt mannen sin .....med hennes kostymer.... ← nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 12. mai 2007 #36 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tror jeg blir i denne tråden jeg... Det ble litt mer morsomt og sosialt å se på nå som jeg ikke er "alene" lenger. MGP handler jo litt om å få kritisere eller kommentere ved siden av - sammen med andre!! ← Helt enig. MGP er en sosial greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. mai 2007 #37 Del Skrevet 12. mai 2007 United Kingdom... zero points! ← Bare synd at de er garantert plass uansett hvor dårlig de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. mai 2007 #38 Del Skrevet 12. mai 2007 ...skulle ønske alle måtte synge på deres eget språk gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 12. mai 2007 #39 Del Skrevet 12. mai 2007 Oooooooooooohhhh.. det gjør vondt!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. mai 2007 #40 Del Skrevet 12. mai 2007 ...og noen har røyket noe sterkt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå