Gå til innhold

Eurovision Song Contest

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe, jeg blir mest flau jeg...  :sjenert: Misforstå meg rett, dama ser bra ut til alderen, men man trenger da ikke å presse puppene oppi trynet på alle og ha på seg kjoler på størrelse med et lommetørkle? Det ser bare billig ut...

Nå er visst det å se billig ut tydligvis litt av poenget i MGP... Jeg har sett bildet i avisen av Guri, ble ikke helt overbevist egentlig. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger skal vi høre dem egentlig? Har det brukt å være to reprise-runder?

Gjest -eline-
Skrevet
Nå er visst det å se billig ut tydligvis litt av poenget i MGP... Jeg har sett bildet i avisen av Guri, ble ikke helt overbevist egentlig.  :ler:

Joda men... :ler:

Skal det gå etter kostymer i år så må jo Ukraina vinne ;)

Gjest -eline-
Skrevet

De har ikke pauseunderholdning ser det ut til siden de sender sangene i reprise i loop. Like greit det, pauseunderholdninga er alltid det kjedeligste ;)

Skrevet

nå har jeg stemt :hoho: gikk litt amok og stemte på mange - syns det liksom var mest rettferdig :sjenert:

spent på pauseinnslaget - semifinalen sitt var jo ganske kult

Skrevet
Joda men...  :ler:

Ihverttfall om konkurransen var å ligne mest på en kjent film! :ler: De manglet bare Dorothy...

Skrevet

Oi! Det bandet der har jeg jo en plate av! Som jeg aldri har hørt på...

Skrevet

I fjor var Grand Prix-tråden her på 20 sider og ble moderert opptil flere ganger! Ser at engasjementet ikke er helt det samme!

Skrevet
Joda men...  :ler:

...ja - wizard-of-oz (tinnmannen) kostymer!

Gjest -eline-
Skrevet

...der var det pauseunderholdning ja...

Skrevet

ææææasj nå fikk jeg for meg sånn fetish med fosterpose ting :grine:

ikke pene bilder. selv om hans "fosterpose" var oppblåst

Skrevet

Hva heter bandet som har pauseinnslaget? Jeg fikk det ikke med meg...

Skrevet (endret)

Sukk..... dette tar tid....

Endret av Titti73
Skrevet
I fjor var Grand Prix-tråden her på 20 sider og ble moderert opptil flere ganger! Ser at engasjementet ikke er helt det samme!

kanskjer fordi Norge da var med i finalen?

blir spennende å se hvor stor øst/sør-øst Europa dominansen er etter avstemningen, den var jo påtagelig etter semifinalen....

og finnene er fortsatt finske - noe sært innlsag.... :sjenert:

Skrevet

Nei, sikkert mange som ikke gidder se siden norge ikke er med. Akkurat det driter jeg i da, jeg har uansett ikke noe bedre å foreta meg ikveld. :ler:

Skrevet (endret)

Apocalyptica heter pauseinnslag-bandet.

Endret av La Traviata
Gjest -eline-
Skrevet

Det hjelper vel litt at Norge var med i finalen i fjor da, blir plutselig litt mer interessant da :)

Skrevet
De har ikke pauseunderholdning ser det ut til siden de sender sangene i reprise i loop. Like greit det, pauseunderholdninga er alltid det kjedeligste ;)

Nå har en av sønnene kommet hjem og han tror nå plutselig at MGP er litt kult - pga pauseinnslaget Sønnen min er rockemusiker (litt sånn heavy) og dette digger han! ...og jeg også...!!! :tommel: Dommen til 15-åringen her er at pauseinnslaget bør vinne.

Skrevet

Jeg liker best Sverige og Latvia. Men de jeg liker best pleier å tape :(

Skrevet

Takk La Traviata :)

For mange er det sikkert mer engasjerendre når Norge er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...