Gå til innhold

Eurovision Song Contest

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Serbia var enda bedre enn jeg huska! Best hittil!

Og dama kunne jo synge også! Ellers synes jeg det har vært mange slette vokalprestasjoner. Mye show og staffasje, men lite sangprestasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok, ser sveitsisk TV og kommentatoren begynner virkelig å bli varm i trøya.... Morsom og slem! Og om det Ukrainske bidraget? Fritt oversatt "så teit at de vil helt sikkert vinne..."

Som om sveitsere bør snakke, tatt i betraktning sitt eget elendige bidrag! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg blir i denne tråden jeg... Det ble litt mer morsomt og sosialt å se på nå som jeg ikke er "alene" lenger. MGP handler jo litt om å få kritisere eller kommentere ved siden av - sammen med andre!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, nå blir jeg nesten flau. Det var ikke bra sang. Minna meg nesten om litt dårlig Aqua.

Men ukraina var drit kul. Har lasta den ned alt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg blir i denne tråden jeg... Det ble litt mer morsomt og sosialt å se på nå som jeg ikke er "alene" lenger. MGP handler jo litt om å få kritisere eller kommentere ved siden av - sammen med andre!!  :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange grusomme låter... skjønner nå at dersom Norge skulle gått videre.. så skulle Guri sendt mannen sin .....med hennes kostymer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutty airhostess...passer UK bra det når jeg tenker meg om  :ler:

Så mange grusomme låter... skjønner nå at dersom Norge skulle gått videre.. så skulle Guri sendt mannen sin .....med hennes kostymer....

nemlig! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg blir i denne tråden jeg... Det ble litt mer morsomt og sosialt å se på nå som jeg ikke er "alene" lenger. MGP handler jo litt om å få kritisere eller kommentere ved siden av - sammen med andre!!  :ler:

Helt enig. MGP er en sosial greie. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
United Kingdom... zero points!

Bare synd at de er garantert plass uansett hvor dårlig de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...