Gjest lillebøll Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Savner å være her inne.. Ikke lenge siden jeg skulle gifte meg. datoen var satt og planleggingen i full gang. Plutselig, vips, var det over. Vi er enda i lag, forlovelsesringen er på (hvorfor? ja si det..). Alle planer er lagt til side, bryllupet avlyst, huskjøp avlyst, ikke skal vi snakke om framtid annet en helt basic. Ingen planlegging, ingenting..
alvine Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Håper det ordner seg, og at dere bare trenger litt tid.
Gjest lillebøll Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Tid.. Joda, spørs vel om tid hjelper. Jeg blir bare mer utålmodig av tid, spesielt når man ikke kan planlegge et huskjøp engang. Så nå planlegger JEG huskjøp, JEG framtid og så får heller samboer bli med. For dette er en håpløs situasjon.
mamma_mia Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 Så trist da.. Kan jeg spørre om hva som har skjedd?
Lillebrud Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 fra meg og, hørtes veldig vondt ut, håper det ordner seg for dere..
Gjest Lund Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Så leit jeg får helt vondt...lyst å gi deg en klem Ikke gi opp Endret 13. mai 2007 av Lund
Branna Skrevet 13. mai 2007 #15 Skrevet 13. mai 2007 Ville bare gi deg en stor Håper det ordner seg for dere
Gjest lillebøll Skrevet 13. mai 2007 #16 Skrevet 13. mai 2007 Hva har skjedd?? ← Ikke så mye annet enn at samboer fikk kalde føtter. Og tydeligvis er det ikke mye jeg kan gjøre for å varme de heller. Framtidsplanene har gått fra familiebygging til studier og lite ansvar. Og det er greit nok, en ærlig sak at man kanskje ikke ønsker alt ansvaret med huslån osv.. Uansett ikke mye jeg kan gjøre med det. Men trist er det.
Maja_83 Skrevet 13. mai 2007 #18 Skrevet 13. mai 2007 Huff da... Du skal ha for at du holder ut i den situasjonen. Mange som ville brutt helt ut av forholdet i stedet. Så sterk du er! Håper du finner en levelig løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå