Gå til innhold

Analsex og infeksjonsfare

Anbefalte innlegg

Gjest Nybegynner
Skrevet

I natt forsøkte jeg og min kjære for aller første gang anal sex, som forøvrig var helt herlig :Nikke:

Men i situasjonens hete tenkte vi ikke så veldig langt, småfulle og kåte som vi var. Og gikk fra analt samleie til vanlig samleie (brukte ikke kondom), og dette er jo ikke bra pga infeksjonsfare. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor stor fare det er for at det skal føre til en infeksjon. Noen som vet?

Gjest Gjest
Skrevet

Brukbart stor. Varierer etter hvor "ren" du er (blir aldri 100 %, men det er forskjell på flere milliarder bakterier, og flere milioner) og hvor godt imunforsvar du har der nede.

Har du ecovag el i hus så vil jeg tro det kan være en grei måte å forebygge på.

Gjest Gjest
Skrevet

Har gjort det samme selv, og et godt råd: Aldri, aldri gjør det igjen uten å bruke kondom eller evt gjøre det i dusjen.

Jeg fikk noen enorme, åpne sår nedentil noen dager etterpå, og sinnssyke smerter. Klarte ikke å gå på do engang, satt bare og gråt og måtte bruke avføringsmiddel.

Klarte heller ikke gå på skole og jobb på mange dager, kunne faktisk ikke gå i det hele tatt.

Var ti ganger verre enn å føde barn.

Det er ikke meningen å skremme noen her, men vil bare at folk skal være klar over at dette ikke er noe å spøke med.

Gjest Analsurfer
Skrevet
Har gjort det samme selv, og et godt råd: Aldri, aldri gjør det igjen uten å bruke kondom eller evt gjøre det i dusjen.

Jeg fikk noen enorme, åpne sår nedentil noen dager etterpå, og sinnssyke smerter. Klarte ikke å gå på do engang, satt bare og gråt og måtte bruke avføringsmiddel.

Klarte heller ikke gå på skole og jobb på mange dager, kunne faktisk ikke gå i det hele tatt.

Var ti ganger verre enn å føde barn.

Det er ikke meningen å skremme noen her, men vil bare at folk skal være klar over at dette ikke er noe å spøke med.

Dette er total BS.

Skrevet

Ta en tur til legen for sikkerhets skyld. Det er en del bakterier der bak som IKKE bør komme inn i skjeden, så det kan føre til en lei infeksjon.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er total BS.

Vet ikke helt hva du mener med BS, men det er faktisk sant. Og det var IKKE særlig behagelig.

Grunnen til at det gikk så galt var at vi var på ferie et sted med mye dårligere hygieniske forhold enn hjemme.

Skrevet

Du bør aldri ha vanlig samleie etter å ha hatt analsex, det er for mange bakterier i nr. 2. Heller ikke oralt etter analsex.

Du må sende ham i dusjen først, ts ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt sikkert lurest å være forsiktig. Men det trenger ikke bli riktig så hysterisk heller. Har tatt risikoen selv et par ganger og det gikk bra.

Skrevet

Bruk kondom og glidemiddel, så går det greit :)

Kondom for at han ikke skal få bakterier inn i sitt urinrør også, og da kan dere bare ta det av når det bytter hull.

Den vanligste infeksjonen man kan få på den måten, er vel en UVI, men er ikke akkurat godt det heller.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er total BS.

Det er BS at "Analsurfer" mener det er BS.

Jeg pådro meg en solid UV etter en heftig omgang med analsex :grine:

Så helt ufarlig er det vel ikke for noen av partene!

Gjest =tentacle=
Skrevet

Faren er absolutt tilstede, du vil merke det hvis det blusser opp noe. Pass bedre på deg selv neste gang.

• 2 uker senere...
Gjest Aprilgirl
Skrevet

Problemet er først og fremst urinveisinfeksjoner. Nå som faren for infeksjon er der så ville jeg drukket appelsinjuice og tatt tranebær, i håp om å unngå uvi.

De gangene vi har analsex har vi det til slutt... etter oral/vaginalsex. Faren for at mannen får uvi er tross alt mindre.

Skrevet (endret)

Hold penis langt unna skjeden og klitoris når den først har vært i analen, kjangsen for infeksjoner STOR! Akkurat hvor ille det kan bli vet jeg ikke, men jeg har selv merket at det er nok at penis er utenpå skjeden og klitoris og ikke er inni idet hele tatt, du får veldig fort urinveisinfeksjon, sopp i skjeden og diverse.

Så enten bruker dere kondom og tar av kondomet før penis går i skjeden, eller så er det utelukkende analen som gjelder når penis først har vært der.

Endret av Poecilia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...