Gå til innhold

Stockholm, anyone?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tuddelidu

Heia :)

Skal til Stockholm til sommeren, sammen med kjæresten :)

Trenger et billig sted å bo. Noen som vet om noe bra? Enten vandrehjem eller et billig hotell?

Ellers trenger vi vel også noe å gjøre. Noen tips?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvitveis

Vandrerhjemmet på Långholmen anbefales på det varmeste! Det er et fengsel som er bygd om, og alle får hver sin lille celle. Høy kvalitet til lav pris. Du kan lese mer her

Det går også an å gå inn til byen, selv om det er litt langt. Men Stockholm er verdt å vandre mye i, enda en av mine yndlingsbyer. Heldiggris :wink:

Hva er dere interessert i da? Kunst? Hage? Handling? Fiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuddelidu

Tja... si det :) Kanskje ikke så mye kunst... Nå er ikke vi så veldig gamle (18 og 20), så... Har vært på Gröna Lund en gang, det var jo morsomt :)

Må nok si jeg egentlig ikke vet helt hva jeg vil se/gjøre, så alle forslag er like velkomne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stockholm er absolutt en av mine favorittbyer.....vakre, gamle bygninger i barokkstil, Gamla Stan er bare fantastisk; her kan du bruke en hel dag...minst! Ta båten ut til Djurgården og gå i fornøyelsesparken Gröna Lund; like bra som Tivoli i København, dessuten finner dere Skansen der ute, Nordiska Muséet, et virkelig morsomt akvarium, samt Junibakken, Astrid Lindgrens verden for dere som har barn el. selv er store barn.

Dette er bare sånt som jeg har gjort/vet om, men d finnes massevis av ting ellers å gjøre i Stockholm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruk god tid til å rusle rundt i Gamla Stan! Det er mitt beste råd. Stockholm er en veldig koselig by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvitveis

Som nevnt foreslo jeg Långholmen litt høyere opp. Er 230 svenske kroner per person for dyrt for dere tror jeg det blir vanskelig å finne overnatting i det hele tatt. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuddelidu

Neinei, ikke dyrt det, men gjerne flere forslag, helst meg dobbeltseng ;) , og eget bad... :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...