Gå til innhold

Misjon Jesus leger

Bringebæret

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på møtene hans eller ring han? Har han/jesus leget dere, eller tror dere dette er bare tull og tøys? Selv er jeg en av dem som er skeptisk, men er åpen for å prøve.

Hmm...ble noe tull med avstemninga nå. Skal prøve å fixe!

Endret av Bringebæret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Tror på, og har opplevd fenomenet healing, men denne personen kjenner jeg ikke til. Tror heller ikke det er begrenset til kristendommen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For noen år siden hadde han en healingstund på fjernsyn, hvor han skulle heale alle som ville det og som så på da. Jeg hadde jo aldri trodd det skulle virke, men frisk ble jeg. Hadde vært plaget med en sykdom i over ti år, og ingen behandlinger hjalp, men forunderlig nok så ble jeg bedre og bedre etter den opplevelsen.

Vet ikke hva jeg skal tro om det egentlig, alt jeg vet er at alle medisinske behandlinger var prøvd ut på meg uten effekt, mens healingen til S.M. Pedersen er den eneste som hadde noen virkning. Det er nok mere mellom himmel og jord enn noen andre steder, kan man vel si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Noen som har vært på møtene hans eller ring han? Har han/jesus leget dere, eller tror dere dette er bare tull og tøys? Selv er jeg en av dem som er skeptisk, men er åpen for å prøve.

Hmm...ble noe tull med avstemninga nå. Skal prøve å fixe!

Dette er ren millionbutikk. Er du klar over hva det koster å ringe denne fyren?

jeg tror på mangt og mye. Det er mer mellom himmel og jord enn hva vi aner.

Han utnytter syke mennesker.Han forteller at han har kurert både hiv og kreft. Det finnes ike et bevis på at han har kurert noen. personen med hiv ville ikke stå frem sa han, forståelig nok. En person som har hiv har jo en lege, han kunne jo fått en bekreftelse fra legen at personen var FRI fra hiv?

Så var det kreften. Hvorfor står ingen frem og bekrefter det han sier? Det er jo en sensasjon om det er tilfelle.

Den dagen noen kan bekrefte hans påstander om helbredelse, den dagen skal jeg tro på han/ringe han.

Så er det de andre med vondt i øret, ryggen, nakken,bihulene eller hva det måtte være. Ja, han kurerer mange,men dette er mange sykdommer som vil gå over av seg selv. mange har vondt her og der uten noen diagnose. De trengte kansje bare denne omsorgen fra pedersen?

Jeg har enda ikke sett de som er uføretrygdet som har vert så syke og helbredet av pedersen i jobb. har dere?

Det er mange måter å få bekreftelse på for Pedersen, men det har han ikke gjort. Hvorfor? det er for mye penger.

At det er dyrt å ringe forsvarer han med at han har mange ansatte som svarer i tlf. Han sa selv at han jobber for gud og fått de evnene. har alle ansatte fått de evnene?

Jeg forstår folk som er alvorlig syke og søker hjelp, men det er mange som betaler for noe som ikke hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For noen år siden hadde han en healingstund på fjernsyn, hvor han skulle heale alle som ville det og som så på da. Jeg hadde jo aldri trodd det skulle virke, men frisk ble jeg. Hadde vært plaget med en sykdom i over ti år, og ingen behandlinger hjalp, men forunderlig nok så ble jeg bedre og bedre etter den opplevelsen.

Vet ikke hva jeg skal tro om det egentlig, alt jeg vet er at alle medisinske behandlinger var prøvd ut på meg uten effekt, mens healingen til S.M. Pedersen er den eneste som hadde noen virkning. Det er nok mere mellom himmel og jord enn noen andre steder, kan man vel si.

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...