Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest =tentacle=
Skrevet

Strykefri selv etter opphold i kofferten, som kan brukes både på dag og kveld, ikke er drepende varm i solen, kan vaskes, og kan varieres med mange typer tilbehør?

Optimist håper på tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylie-kjolen på HM? Finnes i turkis og hvitt. Jeg har bestilt den hvite :)

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg skulle til å svare forklekjole i jeansstoff, men det blir kanskje for varmt?

Gjest Rosin
Skrevet (endret)

Jeg har en slik feriekjole som går ca til knærne og har spagettistropper, med innebygd underkjole. Den er kroppsnær. Jeg bruker den både på dagtid og kveldstid.

Jeg har alltid noe over skuldrene da jeg veldig fort blir solbrent. Dessuten trives jeg ikke i spagettistropper, selv om jeg syns det er pent på andre. På dagtid hvis jeg er på utflukt har jeg en enklere topp eller jakke, mens jeg gjerne fiffer den litt opp hvis man skal ut å spise på kveldstid.

Kjolen min er i polyester, noe som gjør at den tørker fort. Derfor skylle jeg den ofte i håndvasken på rommet og henger den opp i dusjen om kvelden. Neste morgen er den klar til bruk.

I og med at den er av polyester, gjør det stryking overflødig. Jeg kan ha oppbevart den sammenkrøllet i håndvesken, og likevel vil den sitte fint på.

Endret av Rosin
Skrevet (endret)
Denne ser helt perfekt ut for ferie:D har bestillt den. Den skal jo være litt krøllete, så det passer jo fint. hvis den blir for kald kan man bare ta en cardigan over:) den finnes på H&M Endret av Luzi
Skrevet
Kylie-kjolen på HM? Finnes i turkis og hvitt. Jeg har bestilt den hvite :)

Det har jeg og. ;)

Skrevet

Den hvite er nyydelig. Men tror den blir en aning litt for 'stor' til meg.. Kommer bare til å se ut som en sekk.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg har en slik feriekjole som går ca til knærne og har spagettistropper, med innebygd underkjole. Den er kroppsnær. Jeg bruker den både på dagtid og kveldstid.

Jeg har alltid noe over skuldrene da jeg veldig fort blir solbrent. Dessuten trives jeg ikke i spagettistropper, selv om jeg syns det er pent på andre. På dagtid hvis jeg er på utflukt har jeg en enklere topp eller jakke, mens jeg gjerne fiffer den litt opp hvis man skal ut å spise på kveldstid.

Kjolen min er i polyester, noe som gjør at den tørker fort. Derfor skylle jeg den ofte i håndvasken på rommet og henger den opp i dusjen om kvelden. Neste morgen er den klar til bruk.

I og med at den er av polyester, gjør det stryking overflødig. Jeg kan ha oppbevart den sammenkrøllet i håndvesken, og likevel vil den sitte fint på.

Akkurat noe sånt er det jeg vil ha :)

Skrevet
Det har jeg og.  ;)

jeg har kjøpt den i begge fargene jeg nå! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...