Gjest Robin Hood Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Dette er hvordan det er i Soviet Russland eller hvordan det var In Soviet Russia, reversal reads YOU!! In America, before editing this page, you read the instructions. In Soviet Russia instruction reads YOU!!! This PSA brought to you by the People United Against Crappy Russian Reversals In Soviet Russia, toilet urinates on YOU!!In Soviet Russia, car drives YOU!! http://uncyclopedia.org/wiki/Russian_reversal Endret 12. mai 2007 av jolie
jolie Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 I henhold til Kvinneguidens regler har jeg endret innlegget ovenfor og lagt inn link til resten av teksten. -jolie (mod)
Gjest Robin Hood Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 jeg trodde det bare gjald om man tok alt fra en side og ikke bare en liten del.
jolie Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har vurdert denne ene delen til å være en hel 'artikkel'. Å ha en side som utgangspunkt for hvor mye man kan legge inn blir litt for vidt. Hva er standardmålet på en side? Derfor tar vi heller utgangspunkt i 'tekststykker'. -jolie (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå