Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gi bort slike kjærestevotter i bryllupsgave, men er urdårlig på å strikke. Noen som vet hvor de kan selges?????

Skrevet

Husfliden kanskje? Eller spor opp en strikkekyndig dame eller mann som kan lage et par til deg?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kjærestevotter er en høyrevott, en venstrevott og en dobbelvott med to åpninger til hendene slik at kjærester kan holde hender inne i samme votten :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Er det sånne hvor man har en vott hver og så en felles, sånn at man kan leie inni votten?

Ler litt for meg selv når jeg ser det for meg, men det er sikkert koselig.

Endret av Frk Åberg
Skrevet (endret)
Er det sånne hvor man har en vott hver og så en felles, sånn at man kan leie inni votten?

Ler litt for meg selv når jeg ser det for meg, men det er sikkert koselig.

Vil det si at du faktisk har sett noen bruke slike...wow.

Jeg og mannen fikk slike til jul for noen år tilbake. Tror vi har brukt de en gang.. Må si jeg heller ville hatt to par selbuvotter.

Endret av venus*
Gjest Frk Åberg
Skrevet
Vil det si at du faktisk har sett noen bruke slike...wow.

Jeg og mannen fikk slike til jul for noen år tilbake. Tror vi har brukt de en gang.. Må si jeg heller ville hatt to par selbuvotter.

Nei, har ikke sett det, bare hørt om det. Men har levende bilder av komplikasjonene det må føre med seg...

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er det søteste jeg har hørt!

Jeg vil også ha kjærestevotter!! ;)

TS: fant du noen som selger?;)

Skrevet
Har lyst til å gi bort slike kjærestevotter i bryllupsgave, men er urdårlig på å strikke. Noen som vet hvor de kan selges?????

Litt sent nå sikkert, men, men: http://www.strikkekurven.com

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg og mannen min fikk kjærestevotter da vi gifta oss. Kjempekoselig, men vi bruker de jo aldri da...Selv om vi fikk ett par votter hver - pluss en felles kjærestevott...i samme mønster lissom...

Skrevet

Jeg fikk av mamma :) Da jeg og kjæresten min holdt på å bli sammen gikk vi mye tur. Og mamma ble gal av at jeg skulle komme hjem med blå hender (av kulde) gang på gang fordi jeg ville leie han, begynte hun å strikke.. Vi bruker dem noe, når vi husker det :hjerte:

Skrevet

Hva med oppskrift på slike votter, hvis man ikke ønsker å kjøpe de? Er det noen som vet hvor man kan finne det?

Skrevet (endret)

Mjo.. jeg kom over de der, men de er på langt nær så fine som disse?

Endret av Supramundane
Skrevet

Jeg og min bedre halvdel har faktisk brukt våres noen ganger. Utrolig deilig å kunne gå tur når det er kaldt og ha på seg våtter og sammtidig kunne leie hverandre. Men utslitt blir de neppe. Jeg har selv strikket dem. Utrolig gøy, og fine er dem.

Skrevet

man kan vel leie selv om man har hver sin vott eller hanske på seg? er det liv om å gjøre å være nær huden? synes det bare er svett jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...