Champagnepiken Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har akutt behov for ny badekåpe, siden min langhårede svarte katt hadde fått tak i min hvite silkemorgenkåpe og sovet godt og grundig i den. De hårene får jeg nok aldri ut... og kåpa var moden for utskifting likevel. Men jeg finner altså ingen badekåper i undertøysavdelingene nå! Jeg vil ikke ha en diger frotté-sak, men heller noe mykt og fint i silke el.l. Har noen sett sånne badekåper noe sted?
Luzi Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Fant utrolig lite, men kanske det er noe slikt du tenker på? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink=
Champagnepiken Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 Den var kjempefin, Luzi! Men nå fant jeg en, da jeg kom på å gå innom en av de virkelige "dame"-butikkene her. De har jo også undertøysavdeling, og bingo!
Luzi Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Det er ofte man finner ting på steder man aldri tenkte på, og virkelige damete butikker har ofte et par gullfunn her og der:)
lillesky Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Jeg kjøpte en utrolig deilig og myk en på Åhlens.
Gjest Elastica Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg hadde trodd jeg skulle finne en på denne linken, men det gjorde jeg ikke. Det er verdt en titt likevel, de har masse fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå