mamma_mia Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Venninnene mine skal holde utdrikningslag for meg nå snart.. Lurer på et par ting. - Hvor tidlig på dagen er det vanlig å starte dette? 8, 10, 12? - Hvor mange er vanlig å ha med? Vet jo det er individuelt, men hva har dere erfart?
mamma_mia Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2007 Ingen som har vært på utdrikningslag her? Har ikke vært det selv, så vet ikke så mye..
Pasha Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Jeg ble hentet i 8 tiden... og vi ble totalt 7 stk.. da var det vel 5 som ikke kunne komme
mamma_mia Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 Får ikke håpe jeg blir hentet 8 Håper jeg får dusje og stelle meg ihvertfall..
Helen Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Jeg ble hentet ved 16 tiden, synes det er greit at man ikke starter så tidlig. Tror vi var rundt 10 stykker. Mannen ble hentet klokka 8, han hadde en laaaang dag. Han rakk å bli dritings tre ganger og fylle syk så det holdt etterpå. Så jeg er sjeleglad for at mitt utdrikkingslag startet så sent, for man blir rimelig sliten etter så mange timer.
sunshine-t Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 De jeg kjenner til har blitt hentet i 10 tiden. Og det har vært helt greit i grunn. I alle fall viss det er alkohol inni bildet. Som ei over her skrev, så er det ikke så kult i grunn å holde det gåendes fra 8 om morgenen til langt på natt.. Det er nok noen som syntes det er gøy, men jeg tror flesteparten ikke ønsker å våkne søndagsmorgen en eller annen plass å ha en skikkelig hangover.. Vi gjorde ting og tang på dagen og hadde det kjempegøy, så roet vi det litt ned på ettermiddagen og kvelden med en koselig middag, før vi gjrode noe utdritning senere på kvelden igjen ,hehe!! Vennene dine kjenner deg forhåpentligvis så godt at de vet hvor grensene dine går på de forskjellige tingene, at jeg syntes du bare burde glede deg til den dagen og kose deg masse! Du vet jo dagen kommer alikevel, så det er ikke noe annet du kan gjøre i grunn Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå