Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vell vært sammen i noen mnd og forholdet er helt nytt. Jeg kjenner han ikke så veldig godt. Nå fyller han 30 om 1 uke og det skal feires......

Så var det bursdagsgave, hva kan jeg kjøpe til han uten at det blir for "personlig" eller for "upersonlig"? Vanskelig når det er så nytt forhold.

Han liker whiskey så lurte litt på en liten flaske med dette......... Så om 2 uker reiser jeg utenlans for 1 mnd, lurte på om jeg kansje kunne tatt med noe derfra også, sånn forsinket gave............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en god parfyme? Synes hverken det blir for personlig eller for upersonlig.. alltid greit å ha.

Skrevet

Hva er han intressert i? Sport? Biler? Tenk ut i fra interesser, og stikk innom en butikk som selger noe innenfor den interessen, så finner du nok fort ut av noe..betjeningen er jo også der for å hjelpe deg!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg synes whiskey er en god ide!

Skrevet
Vi har vell vært sammen i noen mnd og forholdet er helt nytt. Jeg kjenner han ikke så veldig godt. Nå fyller han 30 om 1 uke og det skal feires......

Så var det bursdagsgave, hva kan jeg kjøpe til han uten at det blir for "personlig" eller for "upersonlig"? Vanskelig når det er så nytt forhold.

Han liker whiskey så lurte litt på en liten flaske med dette......... Så om 2 uker reiser jeg utenlans for 1 mnd, lurte på om jeg kansje kunne tatt med noe derfra også, sånn forsinket gave............

Det syns jeg ikke du skal gjøre,kjøp gaven hjemme du.Hva med slipsnål i sølv? eller lommelerke med liten whiskey flaske :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis det kun er et par måneder gammelt forhold ville jeg ikke kommet med slipsnåler eller lommelerker i sølv. En god flaske whiskey holder, eventuelt en halvflaske sammen med en cd av din favorittartist.

Skrevet
Hvis det kun er et par måneder gammelt forhold ville jeg ikke kommet med slipsnåler eller lommelerker i sølv. En god flaske whiskey holder, eventuelt en halvflaske sammen med en cd av din favorittartist.

Hva er galt med det? jeg kjøpe det i ganske tidlig forhold.To mnd var vi sammen,så fikk han slips nål :):tommel:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Hva er galt med det? jeg kjøpe det i ganske tidlig forhold.To mnd var vi sammen,så fikk han slips nål :)  :tommel:

Han kan jo få kalde føtter og tenke at hun legger veldig mye i det. Dessuten setter det jo store gaveforventninger til neste gang.

Skrevet

Ja, gi meg noen tips her!! ;)

Skrevet

En flaske whiskey blir for meg noe helt upersonlig å skulle få fra en kjæreste. Hadde satt mye mer pris på noe jeg kunne bruke eller visste at hun hadde brukt litt tid på. Penger eller verdien er ikke viktig overhodet, men hadde hun feks laget noe eller skrevet noe pent hadde dette vært mye mer verdt enn en DYR whiskey.

Gjest Gjest_pusejenta_*
Skrevet

Ikke lett det her......

Han har egentlig alt han trenger. Og siden jeg ikke kjenner han godt vet jeg ikke hva han ønsker seg.... Virker som det er blandet meninger her. Men jeg tror han ville likt en cocnac eller whiskey. Må handle i morra.........

Helt lost her jeg nå......

Gjest CharlotteYork
Skrevet

Gaven bør du gi i rett tid og drikkevarer er etter min mening altfor upersonlig. Hva med å ringe hans mor og be om tips til klær han trenger?

Skrevet

De har jo ikke vært så lenge i lag, så det med å ringe moren er vel kanskje litt forhastet, eller...?

Du nevnte at du skal være botre en måned.. da vil han sikkert savne deg. Brenn ut en cd, med noen av favorittene deres og lag et "gavekort" på ting han kan cashe ut hos deg senere.. Da vil han nok gklede seg til du kommer hjem:) Legg ved den cognac flaska som en ekstragave

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...