Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på mp3 spiller. lett å bruke, plass til bilder, med radio og god lyd.. har ikke harr mp3 spiller og er fersk i gamet. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen gode kjøpetips?? har sett litt på tester på dinSide.. men klarer ikke bestemme meg. creative ser jo bra ut, men å leser eg om mange som har feil på de..og da er eg like langt..har ikke så lyst på IPOD...

Gjest Elastica
Skrevet

Har selv ipod, og synes de er stilige. Ungene har ipod shuffle - og det er veldig populært. Men du ville jo ikke ha ipod, så da vet ikke jeg...

Skrevet

Jeg har creative zen v plus. Den har video, foto, radio og mp3 spiller. Flott fargeskjerm. Har 8 gb lagring.

Skrevet
Har selv ipod, og synes de er stilige. Ungene har ipod shuffle - og det er veldig populært. Men du ville jo ikke ha ipod, så da vet ikke jeg...

er du ikke nødt til å bruke bare itunes da??

Skrevet
Jeg har creative zen v plus. Den har video, foto, radio og mp3 spiller. Flott fargeskjerm. Har 8 gb lagring.

har du hatt problemer med at lyd og bilde henger seg opp?? har hørt om det...og at joysticken brekker..

Skrevet
har du hatt problemer med at lyd og bilde henger seg opp?? har hørt om det...og at joysticken brekker..

Har ikke merket noe enda i hvertfall, men har ikke hatt den mange måneder enda.

Gjest Jytte
Skrevet

Min eldste sønn har en Creative Zen Vision og er kjempefornøyd med den ... Han er en musikk- og filmfreak, og veldig nøye med kvaliteten på slike produkter.

Skrevet
Har selv Sandisk Sansa 8GB med radio. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331099

Bruker ikke bilde og filmfunksjonen, men jeg er godt fornøyd med lyd og radioenheten. Jeg hører bare på mp3-filer når det gjelder musikk.

har kjøpt den jeg og...på cdon.com

Gjest Elastica
Skrevet
er du ikke nødt til  å bruke  bare itunes da??

Vet ikke... Kanskje, har ikke tenkt over det, da jeg bare bruker iTunes...

Veldig praktisk med samme system for meg og ungene, hvertfall.

Skrevet

Sett på Sony sin nye serie? De er slettes ikke verst, og nå har de endelig fått firmwaren sin til å slutte å kødde. Har forrige generasjon selv, og er kjempefornøyd. Aldri mer iPod herigården.

Skrevet

Jeg har en Sony NW A3000, og kjæresten har en i den serien som kom før. Batteritiden på sony-spillerne er helt topp! Jeg spiller musikk i 30 timer i strekk, hvertfall.

Skrevet

Et stort (antagelig det viktigste) poeng for meg er at man ikke trenger noe spesielt program for å overføre sanger og data til/fra spilleren. Det er nok med drag-n-drop i windows eller å kopiere filer i linux tra en terminal. Hvordan håndteres dette i Sony-spillerene nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...