hmmm Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 har lyst på mp3 spiller. lett å bruke, plass til bilder, med radio og god lyd.. har ikke harr mp3 spiller og er fersk i gamet. Noen tips?
hmmm Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2007 ingen gode kjøpetips?? har sett litt på tester på dinSide.. men klarer ikke bestemme meg. creative ser jo bra ut, men å leser eg om mange som har feil på de..og da er eg like langt..har ikke så lyst på IPOD...
Gjest Elastica Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Har selv ipod, og synes de er stilige. Ungene har ipod shuffle - og det er veldig populært. Men du ville jo ikke ha ipod, så da vet ikke jeg...
Skravla Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har creative zen v plus. Den har video, foto, radio og mp3 spiller. Flott fargeskjerm. Har 8 gb lagring.
hmmm Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2007 Har selv ipod, og synes de er stilige. Ungene har ipod shuffle - og det er veldig populært. Men du ville jo ikke ha ipod, så da vet ikke jeg... ← er du ikke nødt til å bruke bare itunes da??
hmmm Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har creative zen v plus. Den har video, foto, radio og mp3 spiller. Flott fargeskjerm. Har 8 gb lagring. ← har du hatt problemer med at lyd og bilde henger seg opp?? har hørt om det...og at joysticken brekker..
Skravla Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 har du hatt problemer med at lyd og bilde henger seg opp?? har hørt om det...og at joysticken brekker.. ← Har ikke merket noe enda i hvertfall, men har ikke hatt den mange måneder enda.
Gjest Jytte Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Min eldste sønn har en Creative Zen Vision og er kjempefornøyd med den ... Han er en musikk- og filmfreak, og veldig nøye med kvaliteten på slike produkter.
skrue Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Har selv Sandisk Sansa 8GB med radio. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331099 Bruker ikke bilde og filmfunksjonen, men jeg er godt fornøyd med lyd og radioenheten. Jeg hører bare på mp3-filer når det gjelder musikk.
hmmm Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2007 Har selv Sandisk Sansa 8GB med radio. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331099 Bruker ikke bilde og filmfunksjonen, men jeg er godt fornøyd med lyd og radioenheten. Jeg hører bare på mp3-filer når det gjelder musikk. ← har kjøpt den jeg og...på cdon.com
Gjest Elastica Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 er du ikke nødt til å bruke bare itunes da?? ← Vet ikke... Kanskje, har ikke tenkt over det, da jeg bare bruker iTunes... Veldig praktisk med samme system for meg og ungene, hvertfall.
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 Sett på Sony sin nye serie? De er slettes ikke verst, og nå har de endelig fått firmwaren sin til å slutte å kødde. Har forrige generasjon selv, og er kjempefornøyd. Aldri mer iPod herigården.
Gjest Meep Skrevet 19. mai 2007 #13 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har en Sony NW A3000, og kjæresten har en i den serien som kom før. Batteritiden på sony-spillerne er helt topp! Jeg spiller musikk i 30 timer i strekk, hvertfall.
skrue Skrevet 19. mai 2007 #14 Skrevet 19. mai 2007 Et stort (antagelig det viktigste) poeng for meg er at man ikke trenger noe spesielt program for å overføre sanger og data til/fra spilleren. Det er nok med drag-n-drop i windows eller å kopiere filer i linux tra en terminal. Hvordan håndteres dette i Sony-spillerene nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå