Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får jo ikke bestilt noe, fordi Paypal kontoen min ikke funker. Hva gjør jeg med det da? For noe tull. Nå ble jeg sur

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Titt
Skrevet

Hva har skjedd da? Er kontoen sperret, eller hva?

Kontakt dem. Har skjedd meg før, og da sperret de den helt plutselig, men så åpnet de den. Jeg måtte ringe dem etter mye om og men da, ...

Skrevet

Jeg har hatt mye stress med dem og de har ikke vært noe til hjelp.

Jeg venter på nytt bankkort og da kan jeg begynne å shoppe på ebay! :hoppe:

Hva er problemet egentlig?

Skrevet

Her kommer svaret jenter! :) På f.eks eBay får man paypal forespørsel, der man egentlig bare taster ok. Men hvis du skal betale på en nettside der du ikke får forespørsel, der du må sette inn mottakers email osv, så får du ikke betalt med paypal med mindre du har registrert to kort. Ett visa og ett mastercard. Vet flere som har hatt trøbbel pga dette. Latterlig egentli, men det er sikkerhet til alle egentlig. For betalingen blir ikke trekkt før noen dager senere, men det blir registrert til mottaker at du har betalt, så har du da ikke penger på visa`n så sliter de litt... siden de da allerede kanskje har sendt varene dine...

Skrevet
Her kommer svaret jenter! :) På f.eks eBay får man paypal forespørsel, der man egentlig bare taster ok. Men hvis du skal betale på en nettside der du ikke får forespørsel, der du må sette inn mottakers email osv, så får du ikke betalt med paypal med mindre du har registrert to kort. Ett visa og ett mastercard. Vet flere som har hatt trøbbel pga dette. Latterlig egentli, men det er sikkerhet til alle egentlig. For betalingen blir ikke trekkt før noen dager senere, men det blir registrert til mottaker at du har betalt, så har du da ikke penger på visa`n så sliter de litt... siden de da allerede kanskje har sendt varene dine...

:klø:

Merkelig, jeg har ikke fått beskjed om at jeg trenger to kort når jeg har betalt utenom Ebay...

Skrevet
:klø:

Merkelig, jeg har ikke fått beskjed om at jeg trenger to kort når jeg har betalt utenom Ebay...

Ikke jeg heller.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Ikke jeg heller.

Og ikke jeg heller, nei.

Skrevet

Hei jenter!

Det er en limmit hos Pay Pal, det er det som er problemet.

Les mitt innlegg til en annen under her, håper det hjelper.

Innlegg: UPS er et fraktselskap som kommer hjem til dere med varene!

Pay Pal er for en sikker handel med e-Bay.

Her må dere registrere dere, og for å få en ubegrenset handel må der gjøre en del ting.

Dere må legge inn et Visa kort, Master eller Amex hos Pay Pal.

Så må dere ta en kopi av et gyldig legitimasjon, printer ut skjema fra Pay Pal siden med en strek kode på, fax dette til Pay Pal, og svare på noen enkle spørsmål.

Jeg har bare positiv handel med e-Bay og Pay Pal.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...